Pages - Menu

20 decembrie 2012

Dor de vara

Bunaaa fetelor!! Astazi m-a apucat un dor nebun de zilele de vara si de fructele acelui sezon calduros siiii m-am gandit sa fac o manichiura mai ... delicioasa :) .Si acum pozelee !!






Explicatii :

1. Ca baza am folosit un lac rosu de la Avon pe degetul inelar si cel mare pentru ca acolo voi face modelul,iar pe celelalte lacul stralucitor Impala mini de la Lady's nr.28 (despre care v-am zis in postarea cu Recenziile Lady's ,ca voi posta si o imagine cu acel lac pe unghii ):


2.Pentru trasarea cojii pepenelui va puteti ajuta de benzile pentru manichiura frantuzeasca sau le puteti trasa cu mana libera daca va este mai usor si colorati acel loc cu un lac verde :


3.Dupa ce se usuca lacul verde trageti benzile( in caz ca ati folosit) si puteti incepe deja sa faceti semintele pepenelui cu un lac negru :


Materialele folosite :



Siii cam asta este rezultatul final ,eu am preferat sa las celelalte unghiute doar cu acel lac de la Lady's pentru ca da un look nude si am vrut sa iasa doar pepenele nostru in evidenta.
Dupa ce se usuca semintele puteti da cu un lac incolor si unghiutele voastre sunt gata si ... extrem de delicioase ! :)
Sper ca v-a placut modelul meu si ne vedem la urmatoarea postare!
X.O.X.O. !

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...