Pages - Menu

18 decembrie 2012

Unghiute animal print

Bunaaaa dragilor !
Vreau sa va arat unghiutele mele de astazi cu animal print :) . Am auzit ca se si poarta foarte mult imprimeurile cu animal print anul acesta si in anul viitor bineinteles,deci hai sa vedeti si cum le-am facut (scuzati claritatea acestora :(   ) :



1.  Pentru baza am folosit un lac de culoare roz intr-un singur strat.
(lacul de unghii se numeste : SHINEPLUS - ALIX AVIEN )







2. Aici e bomba :)) .. nu am momentan vreun lac de unghii cu penita foarte subtire pentru facut modele ,asa ca am improvizat si am folosit penita de la un tus de ochi care s-a terminat :D si cu ajutorul ei am trasat modelul animal print cu un lac alb doar pe degetul mare si cel inelar :

Uitati penita : 


 Si modelul :




3. Am continuat cu celelalte unghii ramase de la ambele maini cu acelasi model doar ca am folosit un lac de culoare neagra ,si uitati ce-a iesiiiiit :






Deeeci cam astea au fost unghiutele de astazi. :)
Daca aveti nelamuriri in legatura cu modelul sau doriti sa fac un model anume,lasati in sectiunea de comentarii .
Sper ca v-a placut :) si ne vedem la urmatoarea postare !
X.O.X.O. !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...