Pages - Menu

15 ianuarie 2013

Leapsa : 3 , 3 , si iar 3.

Recent am gasit pe un blog o leapsa care mi s-a parut interesanta si doresc sa o impartasesc cu voi :D . Well ... :



3 culori preferate:
*verde,turqoise,alb.
3 piese vestimentare preferate:
*jeansi, sacouri , rochite.
3 materii preferate:
*engleza,logica,romana.



3 bauturi preferate:
*Jack Daniel's, J&B , Ice Coffee.
3 mancaruri preferate:
*pizza cu sos picant,pastele italienesti cu carne,cartofi prajiti.
3 deserturi preferate:
*inghetata formata din : 1 glob de fructe de padure,1 glob de ciocolata,1 glob vanilie (e genialaaa!),ciocolata alba aerata,jeleuuurile :D.
3 calitati:
*realista,sincera(deseori prea directa),feminina.
3 defecte:
*ma atasez foarte repede de persoanele cu un caracter pe placul meu,am momente cand sunt imatura,orgoliul foarte mare.
3 persoane la care tii cel mai mult:
*mama,iubitul,prietenii.
3 persoane pe care le urasti:
*nu am.
3 obiecte la care nu ai putea renunta:
*telefonul,ojele,machiajele.
3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi:
*Franta,USA,Italia.
3 lucruri pe care nu ai avut curajul sa le faci:
*sa sar de la ultima trambulina de la strand in apa,sa renunt la lucrurile care imi plac,sa ma imbrac oribil si sa ies asa pe strada.
3 lucruri pe care le regreti ca le-ai facut:
*nu am.
3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut:
*nu am.


Dau leapsa mai departe tuturor care vor sa o incerce .
Xoxo :*.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...