Pages - Menu

24 martie 2013

DIY : Scrub pentru ten .

Buna fetelor! Mi-am amintit zilele astea de scrub-ul meu favorit pentru ten care nu imi lipsea din casa niciodata si il foloseam cu regularitate.
Reteta este una foarte simpla,va trebuie doar : malai si bicarbonat de sodiu. Ingrediente pe care sunt sigura ca oricine le are in bucatarie.



Eu obisnuiam sa-mi pun intr-un borcanas micut 6 linguri de malai si 3 linguri de bicarbonat de sodiu,iar de 2-3 ori / saptamana aplicam acest scrub. Rezultatele sunt vizibile imediat dupa aplicare pielea devine mai fina iar eu avand tenul mixt imi mai stapanesc in felul asta sebumul din zona T .
Modul meu de folosire al acestui scrub : il aplic pe fata umeda si masez bland  (foarte important: NU frecati!Ca si cu orice alt exfoliant,daca frecati tenul riscati sa va iritati ) prin miscari circulare toata fata timp de 2-3 minute,apoi clatesc cu apa calduta,tamponez cu un prosop si aplic o crema hidratanta.Personal prefer sa-l folosesc doar seara,dupa cum am spus de 2-3 ori / saptamana.
M-am informat inainte de a folosi acest scrub si am observat ca nu exista nici o contraindicatie pentru cele 2 ingrediente. Ambele sunt produse naturale.
Bicarbonatul de sodiu are intrebuintari cosmetice cum ar fii : albirea dintilor ,exfolierea pielii (bineintes ca se poate folosi bicarbonatul de sodiu si singur doar cu,cateva picaturi de apa pe post de exfoliant),intrebuintari casnice : curatare,inlaturarea petelor sau gastronomice . Mai multe intrebuintari ale bicarbonatului de sodiu gasiti aici si aici .
Cunosc persoane carora le-am recomandat acest scrub pentru fata,dar pe langa asta ei le folosesc si pe corp si sunt foarte multumiti de rezultate.Mie personal mi se pare cam dur pentru pielea mea,o sa incerc eventual sa-l combin cu niste ulei de masline sau chiar cu niste picaturi de gel de dus.Poate iese ceva :D.
Sper sa va preparati si voi acest exfoliant natural ,mai ales ca este foarte usor de facut si are si ingredientele pe care le gasim in orice bucatarie,deci este accesibil tuturor.
Voi ce exfoliant pentru ten folositi?

2 comentarii:

  1. Interesant,pe acesta il stiu de la ai mei,insa eu nu l-am incercat niciodata pana acum.Totusi imi place sa imi exfoliez in permanenta tenul,dupa cum bine se stie fara exfoliere pielea nu se poate reface :P asa ca am 3 instrumente(am sigma cleaning &polisshing tool,am o periuta nerotativa asemanatoare de l Sephora,si un disc din silicon de la un gel de la Loreal)iar ca solutii am mai multe,dintre care preferata mea de la Yves Rocher gel microexfoliativ cu aloe impotriva punctelor negre(daca ai sa-mi vizitezi blogul ai sa vezi ca numai despre el vorbesc),doua sapunuri solide handmade de la Aimeea(unul cu cafea si scortisoara si unul cu orz )tind sa cred ca mai am insa doar atat imi aduc aminte momentan ca am pe etajera din baie :P Dar sa stii ca am sa-l incerc si pe acesta,bicarbonatul ma tenteaza :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna , Buburuzo :* !
    Sa imi spui parerea ta dupa ce il vei folosi. Eu te urmaresc de mult pe blog,stiu despre ce vorbesti :D. Obisnuiesc sa folosesc si zatul de la cafea ca exfoliant,este foarte bun :). Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...