Pages - Menu

20 martie 2013

Leapsa de la Juliet

Buna feteloor ! Sa incepem cu o leapsa pe care tocmai am preluat-o de la Juliet ,pentru a participa la concursul destinat bloggeritelor organizat de ea. Premiu : Naked Basic de la Urban Decay . Pentru mai multe informatii in legatura cu concursul si sa aflati totul despre cosmetice va invit pe blogul ei : juliet,ro .





1.Ce ai invatat de la fetele din blogosfera?
Am invatat cum sa folosesc cat mai corect cosmeticele astfel incat sa creez un machiaj potrivit tipului meu de ten.Am mai invatat mici trucuri si secrete de ale fetelor pe care le urmaresc constant,m-au inspirat si ma inspira in continuare si consider ca mai am inca de invatat de la ele foarte multe lucruri in materie de makeup.

2.Imprumuti din cosmeticele tale prietenelor?
Nu obisnuiesc sa imprumut din cosmeticele mele prietenelor,dar in unele cazuri daca au un eveniment special ma roaga sa le machiez eu si sincer imi face mare placere.

3.Care sunt aspectele placute si mai putin placute ale bloggingului?
Ca aspecte placute pot sa zic ca ai de unde sa inveti lucruri noi atat in materie de makeup cat si in materie de fashion,ultimele tendinte aparute,ce se mai poarta sezonul acesta si de ce nu un bun loc de unde sa te inspiri.Iar ca aspecte mai putin placute ar fi ca tipul de cosmetice folosite de unele fete s-ar putea sa nu fie bune si pentru tine.

4.Cum iti vezi blogul peste 10 ani?
Hm,blogul meu peste 10 ani...cred ca as avea mai multe vizualizari,mai multe postari in legatura cu orice subiect,as incerca pe cat posibil sa-l fac mai atractiv,tag-uri distractive,DIY si desigur muuulti prieteni noi.

5.Dupa ce criterii iti cumperi produsele cosmetice? Review-urile din blogosfera iti influenteaza achizitiile?
Produsele cosmetice mi le cumpar in functie de tipul meu de ten si de necesitatile mele.Sincera sa fiu review-urile atat de pe bloguri cat si de pe youtube ma ajuta foarte mult in achizitionarea produselor.Daca vad un produs care m-ar tenta,mai intai ma informez despre el de la fetele din blogosfera,aflu parerile lor despre acel produs,imi formez si eu la randul meu o parere si vad daca merita sau nu achizitionat.

6.Care este cel mai recent produs cosmetic care a intrat in rutina ta de beauty?
Chiar astept zilele astea un colet micut de la elf si sunt super curioasa sa le testez,cred ca voi face si un review acelor produse imediat cum ajunge.Dar cel mai recent produs cosmetic este lotiunea tonica de la GARNIER pentru ten normal si mixt.

7.Cat timp pe saptamana dedici blogului (scrirea articolelor, citirea blogurilor, comentarea postarilor etc.)
Zilnic intru pe blog sa aflu ce mai este nou,ce postari s-au mai adaugat,de asemenea intru pe youtube sa vad si noutatile fetelor de acolo.Din pacate nu imi permite timpul sa scriu articole noi pe blog dar ma straduiesc pe cat posibil.


Acestea au fost intrebarile ii multumesc lui Juliet prin aceasta postare pentru acest concurs si va urez mult succes tuturor participantelor !
xoxo :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...