Pages - Menu

25 martie 2013

Picioare aspre? NOT !

Buna fetelor! Ca tot a venit sezonul cald,in sfarsit si la mine in oras a iesit incet-incet doritul soare , m-am gandit sa vorbim astazi despre epilatul parului total nedorit de pe piciorusele noastre frumoase.
Presupun ca multe dintre voi nu folositi aparatele de indepartare a parului de pe picioare,pentru ca haideti sa fim serioase...doare INGROZITOR !



Dar daca rezistati durerii,sunteti foarte norocoase.In schimb stiu ca multe dintre noi folosim minunata lama de ras,care pe langa avantajul ca ne salveaza timpul si nu doare ABSOLUT deloc ,are si ea dezavantajele ei.
Presupun ca folositi lama de ras in combinatie cu sapun sau spuma de ras,fetelor nu e bineee ! In sfarsit a venit sezonul calduros ,e timpul sa aruncam blugii in dulap si sa scoatem piciorusele la vedere,dar nu cred ca e frumos sa se vada bubitele cele rosii pe picioarele noastre care ,oricum,pe langa asta se mai si usuca ingrozitor de la sapun.
Eu am tot cautat metode sa imi pastrez pielea catifelata chiar si dupa epilat si pot sa zic ca am gasit o idee chiar buna ! In loc de sapun sau spuma de ras,folosesc balsam de par. Da,stiu ! :D
Suna ciudat dar v-as ruga sa incercati si voi si va zic ca o sa fiti uimite de rezultat.
Pur si simplu puneti in palma puutin balsam de par ,dupa care il aplicati pe picioare si apoi totul decurge ca si pana acum,va epilati cu lama absolut normal.
Daca incercati asta,sa imi lasati comentarii cu impresiile voastre !


Sa fiti frumoase !
XOXO :*


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...