Pages - Menu

25 martie 2013

TAG : 42 intrebari .

Ei bine fetelor,mi-a venit asa un chef sa fac si eu un tag ca nu am mai facut de mult unul. Deci sa trecem la treaba,nu ? :D  ENJOY !

1.De cate ori iti speli fata pe zi? 
De doua ori pe zi : dimineata si seara. Dimineata e ceva simplu : demachiant,spalare,tonic si crema hidratanta cu spf apoi imi pot face machiajul linistita. Seara nu difera cu nimic din ce fac dimineata,doar ca adaug exfolierea si schimb crema cu una de noapte .

2.Ce fel de ten ai? 
Am tenul mixt.

3.Cu ce iti cureti fata?
Momentan folosesc gelul de curatare Eucerin Dermopurifyer,laptele demachiant Garnier Essentials pentru ten normal & mixt,cel cu struguri si tonicul din aceeasi gama.

4.Iti exfoliezi tenul? 
Iap,regulat ! Il consider un pas foarte important pentru un ten curat si sanatos.

5.Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Pentru exfoliere folosesc bicarbonat de sodiu no name(simplu,sau in combinatie cu malai) si exfoliantul de la Lady's cu cafea de care sunt foarte multumita.

6.Ce crema folosesti?
Momentan pentru zi folosesc crema cu spf 50 de la Bioderma, iar seara folosesc crema de la Gerovital Plant cu extract de floare de colt.

7.Ai pistrui? 
Nu am :).

8.Folosesti crema pentru ochi?
Nu folosesc crema pentru ochi,in schimb seara ma dau intr-un strat foaarte subtire cu ulei de masline.

9.Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Din cand in cand imi mai apare un cosulet,dar il tratez repede-repede si nu am probleme.

10.Ai fost vreodata nevoita sa folosesti Pro-Active?
Nu am folosit,si nici nu ma tenteaza.

11.Ce fond de ten folosesti?
Momentan folosesc Elf Studio flawless finish foundation.

12.Dar anticearcan?
Anticearcanul lichid de la Impala ( Lady's),chiar imi place cum se comporta.

13.Ce nuanta are pielea ta?
Evident ca vara se inchide,iar iarna se deschide. Dar culoarea pielii mele este destul de deschisa.

14.Ce crezi despre genele false?
Nu sunt dependenta de ele,dar mi se pare eeexcelente pentru diferite evenimente.

15.Stii ca trebuie sa iti schimbi mascara o data la 3 luni? 
Da,asta si fac.

16.Ce brand de mascara folosesti?
Din cate am observat fiecare mascara are aproape aceleasi ingrediente,peria difera. Nu am unul infipt in cuie,imi place sa tot testez :) .

17.Sephora sau MAC?
Sephora,categoric ! 

18.Ai un card Mac Pro?
Nu.

19.Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Degetele care sunt instrumentele perfecte pentru orice persoana,nelipsitele pensule,bureteii uneori,chiar si betisoarele de urechi.

20.Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Clar ! Nici un fard,oricat de scump sau ieftin ar fii el nu ar avea aceeasi rezistenta si o culoare atat de intensa cum are cu un primer.

21.Dar pentru fata?
Pentru fata prefer sa folosesc drept baza de machiaj o crema hidratanta cu spf.

22.Care este culoarea de fard preferata?
Nu am o culoare de fard preferata , toate imi plac ! In schimb pot zice ca sunt adepta culorilor neutre pentru ca le folosesc la machiajul de zi cu zi.

23.Folosesti creion sau tus?
Tusul lichid sau eyeliner-ul gel. Nu suport sa mi se transfere creionul pe pleoapa dupa cateva ore,oricat de bine l-as fixa eu cu fard.

24.Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Nu am patit asa ceva niciodata.

25.Ce crezi despre pigmenti?
Mai,as putea spune ca este o "inventie" chiar geniala ! Perfecti pentru orice ocazie. 

26.Care este rujul tau preferat?
Nu am un ruj preferat,dar ador rujurile in culoare rosie.

27.Folosesti machiaj mineral?
Nu,le prefer pe cele compacte mi se pare ca e mai usor de lucrat cu ele.

28.Care este lipglossul tau preferat?
Elf Super Glossy SPF 15,nu este lipicios are o consistenta cremoasa,are si spf si miroase genial ! Imi vine sa-l mananc !

29.Care este blushul tau preferat?
Momentan HD Blush ELF Studio,in nuanta Superstar.

30.Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nu !

31.Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Categoric ! Cui nu-i plac? :))

32.Mergi la Cosmetic Company Outlet?
Nu.

33.Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Sigur,chiar am de gand sa incep sa fac cursuri de machiaj dupa ce termin liceul.

34.Uneori esti stangace cand te machiezi?
Cand trasez coditele cu tus am momente de stangacie,se mai intampla cand nu sunt atenta. Toate avem momentele noastre .

35.Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul?
Nu prefer machiajul "ca la carte" cu toate regulile puse la punct,ma machiez cum imi place si cum imi sta mie bine. Dar suuunt destule "crime" in arta machiajului ,ca exemple ar fii : fondul de ten prea deschis/prea inchis, sprancenele exagerat de pensate/monospranceana/cele prost conturate,blush-ul prea evident in pometi ca niste "bulinute" roz , conturarea fetei asemanatoare unei linii precise si maro "izbita" pe fata si lasata acolo sa se vada de la 5 poste si multe altele. Ce-i cel mai trist este ca aceste exemple le vad zilnic la fetele de pe strada .

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Depinde . Personal prefer ochii in culori neutre iar buzele in culori mai aprinse,dar nu pot refuza nici ochii foarte bine accentuati si buzele nude.

37.Care celebritate are machiajul intotdeauna impecabil?
Ce vedeta nu are machiajul impecabil? Nu degeaba sunt vedete,au makeup artisti care se ocupa de asta.

38.Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Fondul de ten.

39.Iesi din casa fara sa te machiezi?
Daca cobor la magazin,evident ca nu are rost machiajul.Dar in rest nu ies din casa fara sa ma machiez.

40.Crezi ca arati bine nemachiata?
De ce nu? Naturaletea inseamna frumusete.

41.Din punctul tau de vedere care este cel mai bun brand de cosmetice?
Nu consider nici un brand de cosmetice ca fiind mai bun de cat altul. Fiecare brand are produse proaste si produse bune. Eu personal aleg ce-i bun la brandul x si ce-i bun la brandul y si imi completez necesitatile. Nu este nici un brand cu produsele perfecte.

42.Ce crezi despre make-up?
Pe langa faptul ca este o arta,cred ca ofera si incredere in sine. Ar fii prea multe de zis aici,asa ca las doar atat. Scurt si la obiect.

Ofer acest tag tuturor celor care doresc sa-l faca.
XOXO :*

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...