Pages - Menu

9 mai 2013

Cum sa iti schimbi culoarea tusului


Buna fetelor !
M-am gandit astazi sa va vorbesc despre o noua "descoperire" de a mea. Imi doresc de mult un tus colorat,ca tot a venit vara si se poarta culorile vii peste tot,am zis ca mi-ar prinde si mie bine unul,dar din pacate nu am gasit nici unul pe gustul meu.



 Dupa cum probabil stiti,sunt obsedata de coditele cu tus,nu exista machiaj fara tus la mine zilnic,deci am destule pretentii de la un tus de ochi. Mereu am folosit unul clasic,negru,dar m-am plictisit de el si am zis intr-o zi cand aveam timp sa imi fac de cap in fata oglinzii mai mult timp ,sa incerc sa "creez" eu pe ochii mei o linie de tus colorata.
Am trasat ca de obicei coditele cu tusul negru si dupa ce s-a uscat am venit peste cu pensula pentru aplicarea fardului pe linia ochiului ,comandata recent de la elf despre care v-am vorbit aici cu un fard de culoare violet.
L-am presat(atentie: sa nu trageti cu pensula peste tus ca se va lua) incet peste toata linia de tus pana am obtinut rezultatul dorit,adica un tus nou colorat.



In felul acesta pot avea ce culoare de tus vreau pe ochi fara sa fiu nevoita sa dau bani pe tusuri colorate. Tare, nu ?
Puteti alege orice culoare de fard vreti voi,ce culoare vreti sa fie linia voastra cu tus.



Sper sa incercati si voi metoda mea daca va place sa va conturati linia genelor cu tus,sigur veti fi surprinse de rezultatul final.



xoxo :*

Un comentariu:

  1. Eu aplic fardul peste tus ca sa reziste mai mult timp,fardul are si rol de a fixa tusul sa nu se intinda pe ochi dupa cateva ore. Daca as aplica doar fardul fara sa fie pus peste o baza,s-ar sterge in maxim 2 ore nu as mai avea nimic la ochi.Mersi de tag :*,il voi face in curand

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...