Pages - Menu

14 mai 2013

MY PERFECT IMPERFECTIONS (TAG)


Am pregatit un TAG pentru voi,deci sa incepem sa vedem despre ce este vorba,nu ?:D





Reguli : 

1. Enumera 3 “defecte” fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/ iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4.Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.


1. 3 defecte fizice...paaai :


- Volumul parului - dupa fiecare spalare parul meu arata ca o matura,si vorbesc serios :)). Trebuie sa stau ceva timp sa-l "imblanzesc" cu diverse produse de styling ca sa stea la locul lui.

- Forma sprancenelor - pur si simplu nu-mi place,am incercat diverse saloane si tot nu-mi place forma lor :)) si e ciudat ca am primit destule complimente in legatura cu forma lor si ce frumos stau aranjate dar mie una nu-mi plac. Am incercat sa ma pensez si singura in oglinda dar si eu ca si alte fete(sunt siguraaa)ca atunci cand ne apucam sa ne pensam parca suntem niste maniace si nu ne mai putem opri. Nu de alta,dar nu vreau 2 bucati de ata deasupra ochilor :)).

- Unghiile de la picioare - daca forma unghiilor de la picioare ar semana macar putin cu cea de la maini as fii muuuult mai multumita :)). Nu e ca si cum as avea cea mai urata forma la unghiile de la picioare,daar trebuie sa stau ceva timp sa pilez la ele ca sa ajung la rezultatul dorit...si sincer lenea doare in momentele alea :)).


2. 3 calitati fizice...doar 3? :)) (modesta de mine) hmmm...:


- Ochii - imi ador ochii de la forma lor pana la culoare. Aici pot sa ii multumesc mamei :)),ca ii mostenesc de la ea. Sunt mari iar culoarea lor este un fel de verde inchis pe margini,verde mai deschis combinat cu caprui iar in centru un caprui foaaarte deschis spre galben :)) si cu picatele verzi. Din pacate in nici o poza nu se vede asa ... pozez cu telefonul,altceva nu am momentan :). Ah,si sa nu uit de gene pentru ca am primit de la mama natura niste gene luuungi si dese <3 .

- Metabolismul - puuur si simplu oricat de mult si orice as manca fie ca e ciocolata sau orice altceva nu se pune,raman la greutatea perfecta pentru inaltimea mea (am 1,67) iar greutatea e aprox. 50-51 kg. Deci sunt libera sa mananc cata ciocolata vreau ca nu patesc nimic,yeey :D.

- Picioarele - imi iubesc picioarele :)) suna ciudat,dar da. Sunt lungi,sunt subtiri, si cu orice m-as imbraca arata suuper bine. Si forma lor imi place ca nu sunt ca niste scobitori lungi :)),am primit foarte multe complimente in legatura cu picioarele mele :D .

3. Bifat ! :D

4. Dau TAG-ul mai departe lui ... :

-  Mada
-  Carla
-  Andreea
-  Bianca
-  Allysa

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...