Pages - Menu

20 mai 2013

Păcatele mortale ale frumuseţii


1. Lăcomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl aiŞi care este cel mai scump? 



Cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl am cred  este creionul negru de la ADA,pe care toate îl ştim . 

Iar cel mai scump este fondul de ten de la Vichy Normaderm. 

2. Mânie - Care este produsul cu care te afli într-o relaţie de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit? 

Produsul cu care  aflu într-o relaţie de iubire este pudră de la Isabelle Dupont ( Lady's) care este pe terminate şi când se termină vreau  încerc şi altă pudră gândesc la pudra pulbere de la Essence fix & matte . 
Nu am avut probleme cu găsitul produselor,în oraşul în care locuiesc sunt foarte multe magazine de cosmetice şi îmi este foarte uşor  le cumpăr . 

3. Poftă - Care este cel mai delicios produs cosmetic / îngrijire corporală

Hmmm... întrebarea asta îmi face poftă de ceva dulce :)) . Păi cel mai delicios produs cosmetic este luciul de buze de la elf Super Glossy. Are un gust plăcut de portocale . 

Iar cel mai delicios produs de îngrijire corporală este fără doar şi poate unturile de corp de la THAI SPA. Nu contează aroma,toate  fac  le mănânc :)) . 

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei? 

Baza machiaj pentru faţă,categoric. Nu am timp dimineaţa şi...recunosc  îmi este şi lene. Îmi este de ajuns o cremă cu protecţie solară ca bază de machiaj,şi este mult mai bunădin punctul meu de vedere. 

5. Mîndrie - Ce produs îţi da mai multă încredere în tine

Şi eu ca şi alte fete/femei ,fondul de ten. 

6. Rîvna - Ce atribute găseşti foarte atrăgătoare la sexul opus? 

Pentru mine contează mai mult caracterul şi personalitatea decât fizicul. Bineintes  şi fizicul contează într-o oarecare măsură, fie îngrijit şi -i pese de imaginea lui şifelul cum arăta. Simţul umorului este foarte important la un bărbat,dar mai important este  ştie  facă o femeie  se simtă bine în prezenţa lui. 

7. Invidie - Ce produse ţi-ar plăcea  primeşti cadou? 

Nu  gândesc la lucruri scumpe,ci la lucruri oferite din inimă de la cineva drag. Acele lucruri înseamnă mult mai mult pentru mine decât nişte produse scumpe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...