Pages - Menu

8 iunie 2013

♥ Haul Mai ♥

Buna fetelor ! Stiu ca nu am mai postat de mult ,dar am o scuza : am un membru nou in familie si mi-am ocupat mai tot timpul cu el :)) .




Stiu, este adorabil ! Dar nu despre asta vreau sa va vorbesc astazi,ci despre noile achizitii pe care le-am facut in luna ce tocmai a trecut .
Sa le luam pe categorii ...


... pentru fata :


Laptele demachiant de la Bioten pentru ten normal/mixt si laptele demachiant de la Elmiplant cel nou aparut .


Ca tot a venit vara am ales sa-mi cumpar o crema cu SPF mai mare decat in restul anului si am ales-o pe cea de la BIODERMA SPF 50+ ( in restul anului o folosesc pe cea cu SPF 30 ) si cum vara nu suport un fond de ten greoi care sa-mi incarce inutil tenul,am ales sa incerc noul BB cream de la GARNIER (ten gras/mixt).


Din Auchan mi-am luat 2 buretei pentru curatarea si demachierea fetei ,au fost chiar ieftini si nu ma asteptam sa fie asa buni.


... pentru par :


Mi-am reachizitionat balsamul de par de la L'OREAL si am zis sa incerc noul sampon tot de la ei pentru par deteriorat.


Cand e prea cald afara nu suport parul desprins,asa ca am ales sa-mi fac coc cu aceasta gogoasa :D. A fost ieftina,am luat-o din E-GROS si chiar imi place. E simplu de facut cocul cu ea si chiar e de efect,elegant.Cam asa arata :



... random : 


Aveam nevoie de o pereche noua de ochelari de soare,asa ca i-am gasit pe astia in Leonardo, ii ador !


Si cum nu aveam toc la ochelarii de soare l-am gasit pe acesta in Accessorize ,super dragut !


Am primit cadou de la prietenul meu aceasta fusta maxi pe care o ador ,pur si simplu ! In Iasi vremea nu prea tine cu mine ca sa o pot purta,nu stiu cum e la voi,dar aici ploua cu galeata zilnic ... :(


Iar in ultimul rand, am gasit o fusta suuuper faina in Oodji ( Palas Mall ) pe care n-am putut sa nu o iau. E genul ala de fusta care se muleaza pe corp si e perfecta ca lungime (putin deasupra genunchilor).


Cam acestea au fost achizitiile mele din luna Mai,daca doriti un review la un anumit produs puteti sa-mi spuneti in comentarii . Sugestiile si parerile voastre le astept tot in cutiuta cu comentarii .
Voi ce cumparaturi ati facut luna trecuta ?


Nu uitati ca sunteti frumoase toate !
Va pup ! :*

4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere.As vrea si eu o googsica din aceea pt coc,am vazut la multe fete dar la mine in oras chiar nu am vazut!Nu am umblat eu prea mult dupa ea dar sigur o vedeam daca dadeam peste ea!Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpo :*. Uite-te bine in magazinele in care au mai multe chestiute pentru par,sigur vei gasi . Pup :*

      Ștergere
  2. Multumesc Mada :* ! Si eu abia astept vremea frumoasa,m-am si ales cu o raceala frumusica si ma simt grozav ... Dar totusi,despre ce coduri vorbesti ?:)) Mie nu-mi apare nimic in chineza :">

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata :* , sper ca acum este ok !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...