Pages - Menu

26 august 2013

Back to school with D&M

Dupa cum vedeti si din titlu, eu cu o fata super draguta pe nume Madalina , am dat startul unei noi colaborari. Aceasta colaborare consta intr-o postare in fiecare zi de luni in care sa va aratam idei de machiaje si de manichiuri (etc) perfecte pentru scoala.

Eu nu am avut pana acum profesori care sa ma bata la cap sa-mi tai unghiile, sa nu ma dau cu oja, sa nu ma machiez si sa ma imbrac nu stiu cum, Slava Domnului ! :D
Daaar noi suntem aici sa va ajutam, deci haideti sa vedem ce va propun eu pentru scoala.

Am ales un machiaj foarte simplu de realizat si sper eu deloc exagerat. Eu la scoala obisnuiesc sa nu prea port farduri, dar linia de tus si rimelul nu imi lipsesc.




Produse folosite : 
  • Paleta 120 culori
  • Tus lichid Elf
  • Rimel Volume MaXXL Flormar
  • Kit sprancene Essence


Manichiura am ales sa fie in ton cu machiajul. 





Produse folosite : 
  • Oja neagra Gabrini MATTE - M06
  • Oja albastra Medusa , s-a sters nuanta 
  • Oja nude CR - 09 Rose
  • Oja roz Alix Avien Shineplus , s-a sters nuanta 

Acestea sunt ideile mele pentru scoala de saptamana aceasta, nu uitati sa treceti si pe la Madalina sa vedeti si ideile ei. 

Va pup ! :*








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...