Pages - Menu

29 august 2013

Fardurile potrivite in functie de culoarea ochilor

Mereu am intalnit fete care nu stiau ce nuante de fard li se potrivesc in functie de culoarea ochilor. Trebuie sa recunosc ca nici eu nu stiam in trecut si ca sa nu gresesc preferam sa merg pe culori neutre si calde cum ar fi cele de maro, bej si crem.

Asa ca astazi m-am hotarat sa va ajut, poate unele dintre voi v-ati pus aceeasi intrebare ca si mine. Eu am invatat in timp, fie de la alte persoane fie m-am documentat de pe internet sau fie pur si simplu am experimentat pe mine, detinatoare de ochi verzi, sau pe alte persoane cu alte culori de ochi.

  • Ochii albastri, una intre cea mai intalnita culoare de ochi imediat dupa cei caprui. Daca aveti ochii albastri va propun sa optati pentru nuante de: bleu spre gri deschis, culoarea mierii, auriu deschis sau inchis, roz pastelat, albastru spre gri, maro spre auriu, portocaliu deschis, nuante calde de maro. Pentru un machiaj mai dramatic de seara sau de petreceri puteti alege din urmatoarele nuante: argintiu, maro spre violet, culoarea piersicii, roz cald sau bombon, gri inchis.
  • Ochii negri. Pentru ochii negri, un machiaj de zi poate fi creeat cu urmatoarele nuante: verde-masliniu, verde-smarald, galben, roz, culoarea piersicii, auriu, maro-rosiatic, kaki, nuante calde de maro. Iar pentru un machiaj mai dramatic: bleu, albastru-marin, galben-orange, portocaliu, culoarea bronzului, negru.
  • Ochii caprui. Pentru ochii caprui deschis puteti folosi foarte multe nuante, in special: maro-cafeniu, kaki, maro-ciocolatiu, rosu foarte inchis, bej, verde, crem, auriu, turcoaz. Pentru un machiaj dramatic: verde crud, lime, albastru culoarea petrolului, lila, mov-albastrui, violet.
  • Ochii verzi. Eu am ochii verzi si pot sa va spun ca am incercat machiaje cu o multime de nuante de fard pana sa imi dau seama ce nuante se potrivesc cel mai bine acestei culori de ochi. Din cate m-am interesat si am "experimentat" nuantele de violet, mov si lila sunt cele mai potrivite. In rest mai puteti folosi: roz cald, mov-lila, cacao, maro-ciocolatiu, roz pastelat, alb-perlat, violet inchis, maro-rosiatic, nuante calde sau reci de maro, auriu, gri. Pentru un machiaj dramatic: verde inchis, gri-mediu, portocaliu, culoarea bronzului, negru.

Sper ca v-am putut fi de folos prin acest post si ca v-ati format o idee despre ce nuante de farduri s-ar potrivi ochilor vostri. 

Voi ce nuante de farduri preferati pentru un machiaj de zi?
Dar pentru unul de seara?
Este util acest post?

Va pup fetelor ! :*



4 comentarii:

  1. acum sunt in cautarea unui fard auriu, ai vreo sugestie pt mine?
    utila postarea,intr-adevar.

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Dyana! Poti citi review-ul fardului de la Max Factor de aici : http://didiibeauty.blogspot.ro/2013/07/review-wild-shadow-pots-de-la-max-factor.html . Sa-ti faci o idee despre produs, si ca fard auriu iti pot recomanda Golden Amazon. Sunt farduri foarte bune care pot fi folosite si uscate dar si cu pensula umezita in prealabil pentru mai multa intensitate :).
    Pupicei .

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu tot ochi verzi am, iar nuantele de mov si bronze ii complementeaza cel mai bine!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...