Pages - Menu

28 august 2013

O noua dragoste ?

Da ! M-am indragostit de ojele mate, imi place foarte mult finish-ul mat fie la machiajul de zi cu zi fie la unghiute. Mi se pare umpic mai special, la fel si lacurile cu sclipici 






Combinatia de culori imi place la nebunie. Nu este un model wow, este unul foarte simplu. Tocmai pentru ca atentia sa pice doar pe oje nu pe model :D .
Am folosit doua oje de la Gabrini editia MATTE , in nuantele : negrul, care defapt este un violet foarte-foarte inchis nu stiu de ce pe camera se vede negru, este in nuanta M06 , iar acel verde superb este in nuanta M05.

  • Ce spuneti de unghiutele mele ?
  • Va plac ojele mate sau le preferati pe cele sclipicioase ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...