Pages - Menu

25 august 2013

Review : Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo

Astazi vorbim despre Deluxe Cashmere Lipstick Stylo de la Flormar .
Pot sa spun ca de o perioada am intrat si eu in “Febra rujurilor” , nu ma pot abtine sa nu imi cumpar si sa nu ma dezlipesc de standurile cu rujulete, hihi :D . Nu stiu de ce, eu ador sa-mi scot ochii in evidenta mai mult decat buzele, de obicei lucrez mai mult la ochi intr-un machiaj iar la buze … mai mult de un ruj nude sau un gloss transparent nu faceam. Si uite asa a intrat si acesta in micuta mea colectie si sunt foarte fericita !




Produsul vine intr-un ambalaj auriu foarte elegant, luxos si feminin. Arata ca o mica bijuterie .
Cand l-am testat prima oara pe mana a rezultat un efect mat si m-am cam “speriat” putin, sa zic asa, pentru ca sunt genul de persoana foarte grabita si uneori uit sa ma dau cu balsam de buze inainte de a aplica orice ruj si dupa cum stiti rujurile mate tind sa usuce putin buzele. In schimb, cu acesta nu am intampinat probleme de genul.



Cand l-am aplicat pe buze ( fara balsam ) am simtit ca mi-a hidratat buzele. Din cate am inteles, contine unt de cacao si unt de shea ceea ce ofera protectie si hidratare buzelor. Textura sa este de “catifea”, foarte cremoasa, foarte fina si foarte usor de intins. Cati de “foarte” , nu ? :D Stiu,si pe mine m-a surprins.
Exista 10 nuante , iar al meu este in nuanta DC22, un rosu pur, intens si absolut superb ce poate scoate orice tinuta si orice machiaj din monotonie.



Este foaarte pigmentat si imi place sa il folosesc la fiecare iesire de seara in oras, la ocazii sau la evenimente speciale. In schimb, pot sa il folosesc cu brio si ziua. Aplic putin pe buze si il intind cu degetul cat sa imi pateze buzele, sa nu fie atat de vibranta culoarea pe timp de zi, insa dupa ora 17-18 este perfect sa il folosim ca atare.
Mirosul sau este foarte placut,subtil, floral. Este foarte usor de utilizat iar datorita formei sale am reusit sa-mi conturez buzele fara sa mai am nevoie de creion, aluneca pe buze si nu este nevoie de mai multe straturi, culoarea este opaca de la prima aplicare.
De cand l-am primit s-a mentinut constant pe buzele mele si bineinteles in geanta.

Denumire : Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo .
Cantitate : 3g .
Termen de valabilitate : 18 luni de la deschidere .
Pret : aproximativ 32 lei .

Este o gama foarte larga de culori, potrivite pentru gusturile fiecarei femei, de la rosu, mov, corai , roz pana la nude. Merita sa il incercati , il recomand !
Produsul il puteti cumpara de la magazinele/standurile Flormar sau online de pe site-ul lor, mai exact aici .

Va pup fetelor, iar pana data viitoare sa aveti grija de voi ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...