Pages - Menu

2 august 2013

Review : Gel exfoliant zilnic Elmiplant SKIN CONTROL

Am cumparat acest gel de curatare la jumatatea lunii trecute,cand tocmai il terminasem pe cel de la Gerovital Plant ( despre care v-am vorbit aici ) si trebuia sa imi cumpar alt produs pentru curatat tenul .Tot am auzit pareri bune despre acest produs asa ca am dat si eu o fuga prin Carrefour si l-am luat si eu sa vad cum este . Este pe terminate asa ca pot spune ca mi-am format o parere clara despre acest gel .




Produsul vine ambalat intr-un tub de plastic de culoare verde destul de maleabil,ceea ce este un plus pentru ca puteti sa scoateti tot produsul din interior fara prea mult efort . Dozatorul sau este dintr-un plastic dur si rezistent.



Dupa cum scrie si pe ambalaj, textura sa este sub forma de gel destul de dens,nu curge si este transparent. Contine mici particule abrazive albastre ,foarte fine care se dizolva in cateva secunde , nu sunt agresive cu tenul. Nu are un miros puternic dar nici sa spui ca nu il simti , in orice caz este un miros placut si fresh imi place dimineata sa il folosesc cand fac dus pentru ca imi ofera o senzatie de prospetime si toata baia miroase a … plante sau ceva asemanator .



Pe spatele ambalajului scrie :
" Acest gel special formulat cu ingrediente active naturale , exfoliaza si purifica tenul . Micro-particulele natural de Bambus curata pielea la suprafata , indepartand efficient celulele moarte , sebumul si impuritatile care astupa porii. Extractul de Lemongrass , cunoscut pentru proprietatile sale antiseptice, stimuleaza si revigoreaza tenul , lasandu-l improspatat si tonifiat .
Rezultate dovedite clinic : Punctele negre sunt eliminate , pielea este mai neteda si mai curata, fiind in acelasi timp protejata impotriva deshidratarii . "

Sincera sa fiu nu am observat vreo imbunatatire a punctelor negre pe care le am , adica doar pe nas. Nu s-au diminuat si au ramas tot acolo . Mi-a placut in schimb senzatia pe care mi-o oferea dupa folosire. Nu imi simteam pielea uscata sau acea senzatie de piele care “tine”, a mai diminuat excesul de sebum din zona T si imi simteam pielea proaspata si pregatita sa absoarba toata crema sau uleiul pe care urma sa le pun pe ten .

Modul de folosire propus pe ambalaj este : " Aplica zilnic pe pielea umeda , masand usor prin miscari circulare. Evita zona delicata a ochilor . Clateste cu multa apa. "

Exact in acest mod il foloseam si eu. Dimineata si seara pe tenul umezit aplicam o cantitate mica in palma si masam usor cateva secunde apoi clateam cu apa din abundenta. Am dat de cateva ori din greseala si in zona ochilor si culmea, nu m-a usturat deloc . Am observat ca tenul meu este mai neted si mai catifelat dupa clatire .

Ingrediente : Aqua , Sodium Laureth Sulfate , Acrylates/Palmeth-25 Acrylate Copolymer , Cocamidopropyl Betaine , Bambusa Arundinacea Stem Extract , Capryloyl Glycine , Tocopheryl Acetate, Parfum , Cymbopogon Flexuosus Oil , Mannitol , Cellulose , Hydroxypropyl Methycellulose , Phenoxyethanol , Sodium Hydroxide , Ethylexyglycerin , Tetrasodium Edta , CI 77289 .
* Toate produsele sunt testate dermatologic si nu contin parabeni sau parafine.

Din cate am cautat eu pe google si m-am interesat de pe diferite site-uri cu ingrediente am observat ca Sodium Laureth Sulfate este un posibil iritant pentru ten si este cam deranjant sa vezi ca este al doilea ingredient din acest produs. Alt ingredient care m-a deranjat este Parfumul care nu se afla tocmai pe la coada ingredientelor ci pe la mijlocul acestora , deci intr-o cantitate destul de maricica iar acesta este un iritant pentru ten . Iar ultimul ingredient neplacut cu care se lauda acest produs si e un iritant este Lemongrass-ul ( Cymbopogon Flexuosus Oil ) . In general ingredientele sale sunt bune, nu prezinta un risc pentru ten .

Cantitate : 150 ml .
Pret : intre 12-15 lei .
Termen de valabilitate : 12 luni de la deschidere .
Unde il puteti gasi : In orice hypermarket .

In concluzie este un produs bun pentru pretul pe care il are. Merge folosit zilnic pentru ca particulele sale abrazive sunt foarte blande cu tenul . Nu face nimic pentru ten, deci il recomand persoanelor care vor doar un produs cu care sa isi curete tenul si sa ii ofere o senzatie placuta fara sa faca ceva anume .


Va pup fetelor ! Aveti grija de voi .

2 comentarii:

  1. Bună Diana! Am făcut un mic tag şi am spus că poate ţi-ai dori să participi şi tu. Linkul este următorul: http://onlyoneaveragejoe.blogspot.ro/2013/08/tag-liebster-blog-award.html
    Dacă doreşti, poţi răspunde sau nu la întrebări, fără nici o supărare. Este o simplă invitaţie la distracţie. :)
    De asemenea aş dori să îmi laşi un link la ceea ce ai scris, şi dacă ţi-a plăcut ceva din ceea ce am scris eu la tag. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru nominalizare Alexandru :D ! Voi trece si pe la blog-ul tau in curand :) .

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...