Pages - Menu

4 septembrie 2013

Machiaj de toamna

A trecut si vara ... dar nu este nici o problema pentru ca vor urma postari cu machiaje in ton cu sezonul. Astazi am realizat pentru voi un machiaj in nuante de maro, auriu, crem-bej si aramiu. E foarte simplu de realizat si il consider perfect pentru zilele unui inceput de toamna cand frunzele inca nu s-au facut galbene.




Produse folosite :

Cum le-am aplicat :
  1. Primer-ul l-am intins bine pe toata pleoapa superioara sub spranceana, inclusiv pe cea inferioara
  2. Creionul l-am aplicat pe toata pleoapa mobila
  3. Din paleta cu 120 culori : Pe pleoapa superioara: am aplicat un fard crem-bej mat de la coltul interior pana la jumatatea pleoapei mobile, iar pentru cealalta jumatate inspre coltul exterior am amestecat un fard rosu cu unul maro inchis cu tente rosiatice, ambele mate. Cu o pensula de blending de la Elf le-am amestecat intre ele pentru a nu avea linii dure. In pliu am aplicat un fard maro putin mai inchis pe care, la fel, l-am blenduit bine in celelalte culori si l-am urcat inspre spranceana. Sub spranceana am aplicat un fard culoarea vaniliei mat, la fel si in coltul interior. Pentru conturarea ochilor am optat pentru un fard negru mat in locul tusului pentru un efect mai soft. Pe pleoapa inferioara: pe jumatatea exterioara am aplicat fardul mat negru pe care l-am folosit pentru conturarea ochilor pe pleoapa superioara, iar pe cealalta jumatate am aplicat un fard auriu cu putin sclipici.
  4. Mi-am curbat genele cu clestisorul si am aplicat 2 straturi de rimel.
  5. Am optat pentru sprancene mai puternic conturate pentru acest machiaj.



Sper ca v-a placut acest machiaj si sper sa il incercati si voi ! :)
Va pup fetelor. :*

6 comentarii:

  1. foarte frumos , te aștept si la mine pe blog
    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Ema :) voi trece curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. simplu si dragut!
    te invit si pe blogul meu:)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    vrei sa ne urmarim reciproc?eu m-am abonat deja postarilor tale!
    te pup si te imbratisez calduros

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mada, este un creion foaaarte cremos si se intinde foarte usor pe pleoapa, creionul folosit de mine este intr-o nuanta foarte apropiata de fardul pe care l-am pus peste el. a intensificat nuanta si a rezistat mai mult. :*

    @Claudia, iti multumesc ! Esti o scumpa :*

    @Florina, bine ai venit ! Voi trece si eu pe la tine curand , te pup !

    RăspundețiȘtergere
  5. <3 imi plac coditele din fard in loc de tus,obisnuiesc sa fac si eu lucrul acesta in lipsa de timp!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...