Pages - Menu

1 septembrie 2013

Review : Lapte demachiant Garnier Essentials

In urma cu 3 saptamani si un pic am achizitionat din Carrefour laptele demachiant calmant de la Garnier Essentials. Mi se terminase demachiantul pe care il foloseam in trecut si am mers sa-mi cumpar altul , asa am dat de acesta.



Am mai avut de la Garnier laptele demachiant doar ca era cel in varianta verde cu extract de struguri , pentru ten normal/mixt. Ala chiar mi-a placut , asa ca am zis sa il incerc si pe acesta care este nou aparut .
Mi-am lipit ochii instant de “ NO PERFUME, NO ALCOHOL, NO COLOURANTS “ si am zis “ wow, ce tare, il iau !” mare prostie am facut. El ca lapte demachiant este bun, demachiaza binisor fondul de ten , rimelul ( dar nu cel waterproof) etc, dar ma ustura ingrozitooor ochii de la el. Nu stiu care este problema, eu nu am ochii sensibili, am mai folosit si alte demachiante pe ochi dar nu am avut nici o problema.
Pe el scrie “FACE&EYES” , eu in mod normal folosesc un demachiant separat, special conceput pentru zona ochilor tocmai pentru ca acesta care este si pentru fata nu indeparteaza in totalitate rimelul. Nu inteleg rostul pentru care scrie ca este si pentru ochi odata ce pe mine ma ustura , oricum sper sa fie doar problema mea poate pentru altcineva este bun.
Nu am facut bubite sau alte minuni pe fata de la el, deci pe ten nu am avut nici o problema, a demachiat ok. Eu ma demachiez de 2 ori ca sa fiu sigura ca am luat tot machiajul, si dupa ce am terminat simt fata lipicioasa, ceea ce nu este tocmai un lucru placut. In orice caz, eu ma spal de fiecare data pe ten dupa folosirea demachiantului ca sa elimin orice rezid de machiaj.

Pe el scrie asa :



Iar ingredientele sunt acestea :



Nu am gasit intradevar, dupa cum scrie si pe el, urma de alcool sau de parfum. Miroase cam urat, cel putin mie nu-mi place deloc mirosul lui, cred ca este datorat faptului ca nu contine parfum. Despre coloranti nu stiu ce sa zic, are si cate un paraben pe ici-colo dar eu una nu am avut reactii adverse.
Am terminat aproape toata sticluta, dar nu stiu sigur daca il voi mai recumpara tocmai pentru ca ma ustura ochii si chiar daca nu il aplic si pe ochi, daca dau din greseala risc sa ma usture si sa imi curga ochii iarasi de la el.

Denumire : Lapte demachiant calmant Garnier Essentials
Cantitate : 200 ml
Pret : eu l-am prins la reducere la 10 lei, dar el costa aproximativ 15 lei
Termen de valabilitate : 6 luni de la deschidere

Nu stiu daca sa il recomand sau nu, daca nu obisnuiti sa folositi un demachiant separat pentru ochi atunci nu are rost sa il cumparati mai ales daca aveti ochii sensibili. Dupa cum am zis, poate aveti noroc si este doar problema mea, poate pe voi nu va vor ustura.


Va pup fetelor ! Aveti grija de voi J.

4 comentarii:

  1. eu l-am folosit doar pe cel verde, ma piscau putin ochii, dar nu deranjant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tot pe cel verde l-am folosit in trecut si mi-a placut, nu a creeat nici un discomfort dar acesta nu stiu ... poate doar eu sunt asa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca n-am incercat niciun demachiant de la Garnier, dar pe acesta sigur nu-l cumpar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Claudia v-a urma o postare cu un demachiant homemade din ulei de masline :) . Pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...