Pages - Menu

14 octombrie 2013

Pofta de alb ?

Haha, ce titlu ciudat, nu-i asa ? :D
Este vorba despre manichiura pe care o port in acest moment. Imi place asa mult cum a iesit, incat m-am gandit ca merita sa v-o arat si voua !



Trecuse ceva timp de cand unghiutele mele nu s-au mai intalnit cu oja alba, decat in modele, asa ca m-am gandit " de ce nu ? ".
Dar totusi ... parca erau prea simple si imi era mila de ele sa le las asa. Nu stiam ce model sa fac, iar in pana de idei am ajuns la bulinuteee muulte si colorate :)
Si ce daca e toamna ? Ne mai inveselim si noi un pic.



Vedeta acestei postari este, evident, oja alba de la Gabrini 3D, in numarul 02. Imi plac ojele lor, ieftine si majoritatea chiar bune. Acestea din gama 3D, dar si cele din gama Matte au o pensulita destul de lata care face aplicarea mult mai usoara si nu lasa dungulite urate pe unghii.



Am aplicat aceasta ojita in doua straturi, iar apoi cu un capat de la un pix am imbulinat unghiutele in diverse culori si marimi. In cazul in care nu aveti un punctator special pentru buline este buna si varianta cu pixul :).

  • Ce parere aveti despre unghiutele mele ? Va place modelul ?
  • Dar de ojele Gabrini ?
Ma gasiti si pe Facebook , unde va astept cu un like pentru a fi la curent cu noutatile.
Daca aveti intrebari/sugestii nu ezitati sa-mi lasati un comentariu.

P.S. : NU uitati de concursurile active pe blog ! 
  1. Concurs I ( 04.10.2013 - 25.10.2013 )
  2. Concurs II ( 04.10.2013 - 18.10.2013 )
Va pup ! :*

10 comentarii:

  1. eu vara asta am desoperit cat de frumoase sunt unghiile pictate cu alb. De atunci nu mamai satur de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte dragutele, deci da, imi plac :*
    Imi plac si ojele Gabrini :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce simpatice sunt! Ador bulinele, daca mai sunt si colorate... :D

    Concurs: http://diana.doubleweb.ro/concurs-econatura/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-mi plac unghiile facute de tine ca sunt vii si pline de culoare. Cred ca in seara asta am sa am sa incerc sa-mi fac si eu. Multumesc mult pentru ideea oferita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot Daniela, apreciez :*.
      Daca realizezi si tu aceasta manichiura, nu uita sa-mi lasi o poza cu rezultatul pe pagina de Facebook : https://www.facebook.com/didisblog. Pupici !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...