Pages - Menu

15 noiembrie 2013

Cumparaturi random

Chestii random, nu foarte interesante insa m-am gandit ca poate v-ar placea. :)
Am fost prin Praktiker la niste cumparaturi cu ai mei, trebuia sa mai schimbam unele lucruri din casa ca deja le aveam de ceva timp si nu mai erau bune de nimic. Si cum ma plimbam eu pe-acolo am gasit niste lucrusoare foarte dragute si utile pentru mine.


Este vorba despre :
  • Trei lumanarele in arome diferite;
  • Un carnetel, defapt este un jurnal insa eu il folosesc pe post de agenda;
  • O cutiuta metalica.


Am luat lumanarelele doar in trei arome pentru ca doar atat mai aveau pe stoc.


Prima este cu aroma de zmeura, a doua este cu grapefruit si mango iar a treia este cu pepene galben. Miros divin, in toata casa ! <3


Eu sunt indragostita de lumanarile parfumate, mi-as umple toata casa cu ele daca as putea.


Pretul unei lumanarici a fost de 7 lei.



Carnetelul mi-a atras atentia prin modelul de pe coperta foarte dragut si girly !
Se inchide cu magnetel si este compact, usor de luat in geanta. 


Eu aveam deja o agenda, insa mai aveam cateva pagini in ea si o terminam, asa ca a venit la fix. 


Imi notez postarile pe care le am de facut pentru voi, in ce data sa le programez, daca trebuie sa plec undeva, in principiu este un organizator in care imi notez tot ce am de facut sa nu uit sau sa ma pierd in programul incarcat pe care il am.


Dupa cum stiti deja, nu ma mai inteleg deloc cu timpul si asta nu-mi prea place. Sper sa se termine cat de repede sa am mai mult timp sa vorbesc cu voi.
Pretul carnetelului a fost de 40 de lei.



Cutiuta metalica am cumparat-o in ideea ca pot pune multe lucrusoare de marimi mici in ea, fie bratarici, cercelusi, lantisoare, clamite pentru par. Lucruri care s-ar putea rataci prin camera mea. 


Momentan, tot goala e. Chiar n-am avut timp sa fac ce mi-am propus.


Ador modelul de pe aceasta cutiuta, este foarte foarte cute! Nu ? :D


Insa ce m-a amuzat pe mine este faptul ca pe fundul cutiutei scrie ca este de la Sephora, ceea ce eu nu prea cred, sincer.


Insa nu conteaza din ce firma apartine, conteaza ca este foarte simpatica. Voi ce spuneti ? :)
Pretul cutiutei a fost de 20 de lei.



Si cam asta a fost pentru astazi fetelor, cred ca urmatoarea postare va fi un outfit. Pentru ca dupa cum v-am aratat si pe pagina de Facebook, tocmai mi-a ajuns comanda de la Kurtmann si abia astept sa vi le arat si voua mai bine ! <3
Daca ti-a placut, apasa pe butonul de like a paginii de Facebook , pentru a fi mai aproape de mine ! :*


With love,

6 comentarii:

  1. Cutiuta arata tare bine !
    P.S. Poti pune prajituri :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut carnetelul si mie imi plac astfel de carnetele iar cutia este foarte cute :) sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un organizator iti face viata mai usoara :D mai ales pentru o uituca ca mine, este mana cereasca :))
      Multumesc, te pup :*

      Ștergere
  3. vreau si eu cutiuta asta superba!!! <3
    sa le folosesti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...