Pages - Menu

7 noiembrie 2013

Cumparaturi Vichy

Fetelor tocmai am venit de la cumparaturi, printre ele se afla si produse de la Vichy.
M-am gandit ca ar fi dragut sa va arat si voua, poate va intereseaza mai multe informatii despre un produs, iar dupa ce le voi testa le voi face review.


Am vrut sa va anunt si de promotia care este acum la Vichy, mai exact la produsul Normaderm Hyaluspot
Daca cumparati aceasta cremuta primiti cadou un gel de curatare de 100 ml. Tare sunt curioasa de acest gel de curatare, imediat ce il voi termina pe cel de la Avene ( gasiti review-ul AICI ) il voi testa cu siguranta.
Bun, sa va vorbesc putin despre cremuta Hyaluspot. Ei spun ca este un tratament cu actiune rapida impotriva monstruletilor de pe ten. Am citit foarte multe pareri pozitive despre acest produs, ceea ce m-a convins sa ii dau o sansa. Ingredientul principal fiind acidul hialuronic si apa termala. Il voi pune la incercare din aceasta seara, pentru ca am cativa musafiri nedoriti, sa vad ce-i de capusorul ei. Iar apoi va voi spune mai multe detalii intr-o alta postare de tip review. :)

In sfarsiiiit am pus si eu manuta pe mult laudatul Dermablend de la Vichy. Are o acoperire foarte mare, dupa cum si promite. Mi l-am dorit de foarte mult timp si sunt mega-ultra fericita ca il am ! :D
Il am in nuanta 25 Nude. Va voi spune parerea mea despre acesta intr-un review, curand.

Dupa cat s-a vorbit in blogosfera despre acest kit de testare a produselor de la Vichy, m-am gandit sa-i cer si eu farmacistei pentru mama, deoarece este antirid si eu nu am nevoie momentan de asa ceva.
In plus am primit in cutiuta si o mostra a fondului de ten Dermablend, in aceeasi nuanta in care este cel cumparat de mine.
El arata cam asa, dar cred ca deja il cunoasteti.




Daca ti-a placut, apasa pe butonul de like a paginii de Facebook , pentru a fi mai aproape de mine !
Va pup! :*


2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...