Pages - Menu

26 decembrie 2013

Manichiura pentru sarbatori #2

Hei, beauties !

Astazi m-am gandit sa va sar in ajutor cu o noua idee de manichiura pentru sarbatori :)
Postarea #1 o puteti vedea AICI .
Sper sa va placa !


Va rog sa imi scuzati micile greseli de pe langa unele unghiute, insa le-am facut in graba pentru ca mai este foarte putin timp si vine Revelionul si incerc sa fac cat mai multe modele pentru voi. :)
Ojele folosite de mine sunt primite cadou de la sora iubitului meu, careia ii multumesc foarte mult ! Sunt 12 nuante superbe pe care abia astept sa vi le arat in diverse manichiuri. Plus ca au un miros foarte placut de capsuni. 

M-am gandit ca ar fi dragut si simplu de realizat un model cu fundite, ca cele pentru cadouri si am adaugat strasuri aurii in centrul funditelor. Va las cu pozele, sper sa va inspire !












Va place aceasta manichiura?
Ati incerca acest model pentru sarbatori ? :)

10 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...