Pages - Menu

9 februarie 2014

Perie pentru curatarea tenului | Brush for skin cleansing ♥

Hei, beauties !

V-am zis in postarea cu favoritele lunii Ianuarie ca am achizitionat recent o perie electrica pentru curatarea tenului si ca sunt foarte multumita de ea. Am observat ca am primit mai multe comentarii in legatura cu aceasta perie si ca doriti sa ii fac un review. :)
So ... let's get started ! ♥

I told you in post with the favorites of January I recently purchased an electric brush for cleansing the skin and I'm very happy with it. I noticed that I received several comments about this brush and that you wish to make a review. :) 
So ... let's get started! ♥


Cautam de mult o astfel de perie, fie electrica fie manuala, insa nu am gasit nicaieri iar pana sa ajung sa pun manuta pe renumita perie Clarisonic mai dureaza. 

Astfel, dupa multe cautari pe internet, am gasit-o AICI la un pret foarte mic si am hotarat sa o comand. Si nu imi pare rau ! ♥

I was looking for long time such brush or electric or manual, but I have not found anywhere and until I get to put my hands on the famous Clarisonic brush will take some time. 
So after many searches on the internet, I found it HERE at a very low price and I decided to order. And I'm not sorry! ♥


Pachetul contine un saculet pentru transport, aparatul si cinci capete :

➸ unul cu perie pentru curatare si exfoliere ;
➸ unul cu bile rotative pentru masaj ;
➸  unul cu burete din latex pentru zona ochilor si pometi ;
➸ unul cu burete pentru masarea si curatarea tenului ;
➸ unul abraziv pentru inlaturarea celulelor moarte.

The package contains a pouch for transportation, device and five heads: 

➸ one with brush for cleaning and exfoliation; 
➸ one with rotating balls for massage; 
➸ one with latex foam for the eyes and cheekbones; 
➸ one with sponge for massage and cleansing the skin; 
➸ one abrasive for remove dead cells.


Aparatul functioneaza pe baza de baterii. Fiecare cap se poate fixa si se poate scoate dupa preferinte. 
Se spala foarte usor si se usuca intr-un timp scurt.
Are doua trepte : mica si mare.
Partea in care se afla capul aparatului poate fi introdus sub apa fara nici o problema.

The device runs on batteries. Each head can be fixed and can be removed as desired. 
Wash and dry easily in a short time. 
It has two levels: low and high. 
The head unit can be placed under water without any problem.






O folosesc cu mare drag, de doua - trei ori pe saptamana, si sunt foarte multumita de rezultate.
Pana acum am folosit doar capul cu perie, cel cu burete si cel cu bile rotative, insa cu siguranta le voi testa si pe celelalte.
Aplic gelul pentru curatarea tenului pe perie si aleg treapta cu viteza mai mare.
Peria face miscari circulare si reuseste sa curete tenul in profunzime, fara sa il agreseze.
Fetelor, nici nu se compara cu mainile noastre. Diferenta se vede si se simte.
Merita sa va achizitionati o perie de genul acesta, nu conteaza firma pentru ca sunt de parere ca majoritatea fac cam aceeasi treaba. 
Eu o iubesc si este cea mai buna achizitie din ultima vreme. ♥

I use it with great love, two - three times a week and I'm very pleased with the results. 
So far I have only used the one with brush head, with sponge and with rotating balls, but certainly I will test the others. 
I apply the clean skin gel on the brush and I choose the high speed level. 
The brush is making circular movements to clean skin thoroughly without aggressively it. 
Girls, it's not comparing with our hands. The difference is seen and felt. 
Worth to buy a brush like this, but the brand is not important because I think that most do about the same thing. 
I love it and is the best purchase lately. ♥

15 comentarii:

  1. M-ai facut tare curioasa. Vreau, vreau, vreau !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe :D ma bucur ca am reusit sa-ti starnesc interesul !
      Eu zic ca merita, e ieftina si isi face foarte bine treaba :)
      Te pup, Lore ! :*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc :)) e chiar super - super <3
      Merita incercata :D
      Te puup :*

      Ștergere
  3. Hmmm, suna interesaaaaant!
    Zau ca as vrea si eu :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si cine te opreste mai, Carla, mai :))
      Chiar merita, este super ieftina :D
      Te pup :*

      Ștergere
  4. buna
    . peria se poate folosi pt demachiere? ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu recomand sa pui demachiant pe perie, sau pe ten, iar mai apoi sa folosesti aceasta perie.
      Iti poti demachia tenul cu un produs destinat in acest scop, iar apoi, cand trebuie sa iti cureti tenul cu un produs de curatare, poti pune produsul direct pe perie sau pe ten iar mai apoi sa masezi cu aceasta perie electrica. :)
      Deci, eu o folosesc strict pentru atunci cand imi curat tenul, dar nu o folosesc zilnic, ci cand simt nevoia de exfoliere.

      Ștergere
  5. am inteles. multumesc. eu am auzit ca exista perii pt demachiere si ma interesa in special pt acest lucru. multumesc pt raspuns. o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exista, dar mie mi se pare ca e prea mult pentru ten, folosind-o zilnic, iti poti sensibiliza tenul. Take care ! :)

      Ștergere
  6. Buna :) am o intrebare. cum este peria aparatului?este dura sau moale?adica zgarie pielea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este undeva la mijloc, sa zicem. Exfoliaza celulele moarte de la suprafata pielii si o curata in profunzime, dar nu este atat de dura incat sa o zgarie, dar nici atat de soft incat sa nu faca nimic. :)
      Oricum, ai doua trepte de viteza iar treapta mai mica exfoliaza mai bland, in special daca nu presezi peria pe piele ci o tii usor.
      Pupici !

      Ștergere
  7. comanda a fost trimisa cu successsssssssssssssss!!! de abia o astept, nu mai pot:))) ms de pont:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey! Ce gel pentru curățarea tenului foloseşti? 😄 Eu am unul de la Bioten, cu miere şi arnică 😊

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...