Pages - Menu

14 aprilie 2014

Despre sapunurile Ortos si Essence Cosmetics

Hei, beauties !

In urma cu doua saptamani am primit un coletel de la ICosmetice cu o multime de bunatati pe care vi le-am arat si pe pagina de Facebook AICI , timp in care am testat fiecare produs cu drag ! Doar stiti ca iubesc produsele romanesti, nu-i asa ? 
Astazi vreau sa va vorbesc despre doua sapunuri, despre care am reusit sa imi formez o parere clara dupa utilizarea lor, si anume :

Sapunul cu extract de castravete Ortos ( il gasiti AICI )
Sapunul natural exfoliant cu lapte si miere Essence Cosmetics ( il gasiti AICI )




Sa va vorbesc mai intai despre sapunul cu extract de castravete de la Ortos.
Pana acum nu am fost de acord cu utilizarea sapunurilor pentru curatarea tenului, fiind prea dure cu pielea si uscand-o excesiv. Tocmai din acest motiv am preferat gelurile. Insa, cand am avut ocazia de a testa produsele de pe site-ul ICosmetice, am fost tentata sa caut un sapun pentru ten si am dat peste acesta de la Ortos despre care am citit numai pareri si review-uri pozitive iar curiozitatea m-a indemnat sa il aleg. Si nu regret ! 


De cand l-am primit l-am utilizat in fiecare dimineata si seara si trebuie sa spun ca m-am indragostit de el !
Imi place la nebunie senzatia de prospetime si curatenie pe care acesta o ofera tenului meu, pur si simplu scartaie.
Chiar si asa, nu am avut probleme cu el. Nu mi-a uscat tenul, nu l-a iritat si chiar daca am ajuns si in zona ochilor pentru a curata uleiul de masline pe care il folosesc pe post de demachiant, nu m-au usturat. Il iubesc pur si simplu ! 


Am fost placut surprinsa cand am citit lista de ingrediente, cand am vazut ca este atat de scurta si bine formulat ! Daca nu ar fi avut parfumul, ce poate fi un iritant pentru unele tipuri de ten (eu nu am avut niciodata probleme cu parfumul din produse si trebuie sa mentionez ca am un ten foarte sensibil ) ar fi fost perfect ! 
Dar, in rest, ingredientele sunt foarte bune si pentru asta primeste un mare plus.
Curata foarte bine orice urma de ulei, machiaj sau alte impurtitati.
Am observat ca se consuma destul de greu, chiar daca l-am utilizat in fiecare dimineata si seara. Aceste poze sunt facute astazi, aceasta dimensiune are el acum dupa doua saptamani de utilizare, pentru ca din graba sau pentru ca sunt o uituca nu am facut poze cand l-am primit sa vedeti cum arata nefolosit, insa a fost doar putin mai mare. Un al plus ! Se consuma greu. 


Dupa cum puteti vedea si din imaginea de mai sus, in contact cu apa se formeaza o spuma densa cu usurinta, catifelata ce curata foarte bine pielea.
Trebuie sa recunosc ca acest sapun, in comparatie cu altele din comert ce imi uscau excesiv pielea, m-a cucerit ! Ma bucura ideea ca au o gama foarte larga din care poti alege, in functie de tipul sau nevoile tenului tau. Le gasiti pe toate AICI.
Cu siguranta voi achizitiona si alte variante, pentru ca sunt foarte curioasa! Merita sa il incercati, mai ales ca are un pret atat de mic ( 6 lei ). 



Iar acum sa va spun cate ceva si despre sapunul natural exfoliant cu lapte si miere de la Essence Cosmetics.
Trebuie sa recunosc ca nu am mai auzit de aceasta firma pana acum, insa am fost foarte curioasa sa il incerc in special dupa ce am citit descrierea acestuia de pe site-ul ICosmetice.
Fetelor, acesta miroase genial ! A lapte si miere, dupa cum si promite aroma sa, chiar nu ma asteptam. Particulele exfoliante de marimi diferite elimina chiar si cele mai mici celule moarte de pe suprafata pielii, fara sa o zgarie, curatand in acelasi timp pielea de impuritati.
Obisnuiesc sa il folosesc de doua ori pe saptamana si ador senzatia pe care acesta o ofera tenului meu !
Pielea ramane neteda si proaspata. 


Acesta este natural in adevaratul sens al cuvantului !
Doar ingrediente bune, benefice pentru piele. Un lucru foarte important pe care trebuie sa il stiti despre acest sapun este ca are efect antibacterian. Ador sa imi rasfat pielea cu el, exfoliaza eficient dar si hidrateaza pielea datorita uleiului de masline, a laptelui si a mierii. Este o adevarata placere ! 
Nu am mai folosit pana acum sapunuri exfoliante pentru ten, ci doar pe cele facute in casa din zat de cafea sau faina de porumb, ori peria mea electrica pentru exfoliere. Sunt foarte impresionata de el ! 


Eu le tin pe amandoua intr-o cutiuta din plastic, intr-un loc ferit de umiditate si caldura pentru a nu se consuma inutil si pentru al mentine uscat. Asta va recomand si voua, astfel va va tine mult mai mult timp.
Este foarte mare ( 100-115 g ), iar eu cum il folosesc de doua ori pe saptamana nici nu se observa ca s-a consumat dupa cum puteti vedea si voi din poze. Super ! 
Acesta, spre deosebire de cel din extract de castravete de la Ortos, nu face la fel de multa spuma insa nu este necesar dupa parerea mea. Scopul sau este sa exfolieze si sa hidrateze bland pielea, insa chiar si asa curata foarte bine. Nu am ce sa ii reprosez !


Oh, era sa uit sa va spun despre ambalajul sau foarte simpatic ! Vedeti? Eu v-am spus ca sunt o uituca. :))
Saculetul este perfect pentru luat in calatorii ! Nu ocupa mult spatiu si nici nu trebuie sa il puneti in diverse pungute care se pot rupe in bagaj.
Admir faptul ca este fabricat manual in Romania, pentru mine este un mare plus !
Pe site puteti gasi 4 sapunuri de la aceasta firma, pentru diverse tipuri sau nevoi ale tenului, chiar AICI.
Pe mine ma tenteaza sa le incerc si pe celelalte, chiar daca nu sunt toate exfoliante.
Au un pret foarte mic pentru ceea ce fac ( 14 - 17 lei ) deci cu siguranta va recomand sa il incercati ! 





Fetelor, aceasta a fost experienta mea cu sapunurile primite de pe site-ul ICosmetice .
Va sugerez sa aruncati o privire pe site, merita ! 
Kisses !



14 comentarii:

  1. N-am incercat nici unul din aceste sapunuri, dar cel cu castravete m-ar tenta! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar merita sa il incerci :D nu am intalnit un sapun care sa se impace atat de bine cu tenul meu sensibil pana acum. La un pret atat de mic, de ce nu ? <3
      Pupici !

      Ștergere
  2. Pe cel de la Ortos l-as incerca si eu. Il folosesc deocamdata pe cel cu sulf tot de la aceeasi firma si este foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit si despre sapunul cu sulf, clasicul sapun impotriva acneei/sebumului, numai pareri pozitive, insa nu l-am incercat. Ma tenteaza o multime de variante ale sapunurilor Ortos ♥
      Pupici !

      Ștergere
  3. Eu folosesc cu sulf de la Ortos si sunt megaaaaaaaa multumita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, ia uite cate pareri pozitive la sapunurile Ortos ! ♥
      Ma bucur tare mult ca iti plac ! Eu abia astept sa incerc si celelalte variante, imi voi face stocul de 3-4 sapunuri la urmatoarea comanda, sa fiu sigura ca nu raman fara :))
      Pupici pupici !

      Ștergere
  4. Ce dragut review <3 Si eu am ales de pe site-ul lor un sapun 100% natural cu vanilie mi se pare si cafea... dar are si aroma de scortisoara. Nu am apucat inca sa il testez dar urmeaza :D <3 Sa stii ca si mie imi plac produsele romanesti. Pacat ca nu sunt mai apreciate, de noi toate. Avem practic o comoara de produse :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna tare yummy :D acesta exfoliant are un miros extraordinar iti vine sa il mananci !
      Abia astept sa citesc review-ul tau ♥
      Ai dreptate, avem produse bune dar nu stiu de ce multe dintre noi suntem tentate sa le folosim mai mult pe cele produse in afara...
      Tocmai din acest motiv le incurajez sa incerce si produsele noastre, cu preturi mult mai prietenoase si poate mult mai bune :)
      Pupici pupici ! :*

      Ștergere
  5. Sapunurile Ortos le-am vazut intr-un plafar si dna de acolo mi le-a recomandat, dar pt ca inca mai avea gel demachiant, nu l-am achizitionat. Cred ca le voi incerca si eu cat mai curand. Pupici <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, le-am vazut si eu in plafar sau farmacii, insa nu aveau toate sortimentele :(
      Merita sa le incerci ! :D Sa ne spui parerea ta :*
      xo

      Ștergere
  6. Super, ce bine arat, eu nu le-am incercat , dar par foarte bune . Pupici ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune si merita incercate ! Sunt la al doilea sapunel de la Ortos deja, pentru pretul sau mic ( 6 lei ) chiar merita ! :*

      Ștergere
  7. Nu le-am incercat pe niciunul, dar cand voi face comanda sigur nu voi rata unul din sapunuri :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...