Pages - Menu

4 aprilie 2014

Fara varfuri deteriorate ! ♥

Hei, beauties !

Stiti ca sunt obsedata de sanatatea si aspectul parului meu si mereu sunt in cautarea unor produse care sa imi satisfaca nevoile.
In urma cu aproape o luna, am primit Serul pentru varfuri deteriorate de la Farmec, din gama Gerovital Plant, iar astazi vreau sa va vorbesc despre el. 




Nu am vrut sa ii fac un review intr-un timp scurt de utilizare, tocmai din acest motiv am asteptat o luna timp in care l-am testat si am observat cu atentie schimbarile pe care acest produs le-a facut parului meu.
Astfel, am reusit sa imi formez o parere clara despre el.
Am facut pauza de la vopsirea parului timp de un an si jumatate ( pentru a se regenera ), iar recent am decis ca este timpul sa il vopsesc pentru ca se decolorase foarte mult de la soare, nu mai arata deloc bine si statea doar cum vroia el nu cum il aranjam eu.
Bineinteles ca dupa vopsire am ales sa imi tund si varfurile pentru ca erau despicate. Aici am vrut sa ajung, sa nu credeti in produsele ce promit minuni pentru varfurile despicate ( Atentie : deteriorat nu inseamna acelasi lucru cu despicat ). Pentru varfurile despicate, alta solutie nu exista decat foarfeca. 


Acest ser promite hranirea intensiva a varfurilor deteriorate, avand in compozitia sa Keratina si Provitamina B5, redandu-i un aspect sanatos.
Ce promite, aia face ! 
Nu pomeneste nimic de varfurile despicate, strict de cele deteriorate si uscate, cum le am eu in urma vopsirii.
Il folosesc pe parul umed, proaspat spalat dupa fiecare baie si rezultatele sunt vizibile.
Parul se aranjeaza mai usor, varfurile nu mai arata atat de deteriorate, de uscate, mate. 
Obtin un luciu frumos si discret, de par sanatos si hidratat.
Pentru ca este un produs leave-in ( nu se clateste, ci ramane in par pana la urmatoarea spalare ), are suficient timp sa isi faca treaba si sa lucreze la textura si aspectul parului.


Obisnuiesc sa imi tund varfurile o data pe luna pentru a-l mentine sanatos si frumos.
Iar cand am mers sa imi tund varfurile la sfarsitul lunii, coafeza mea ( la care merg de cativa ani ) a observat imediat o schimbare la parul meu si mi-a zis : " Ce produs iti aplici pe par? Pentru ca arata minunat ! ". M-am simtit super cand am auzit acest lucru, in special pentru faptul ca mai multe persoane au observat aceasta schimbare. 
Parul straluceste si arata foarte bine !
Completeaza perfect rutina mea de ingrijire al parului.


Fetelor, este un produs atat de ieftin incat chiar merita sa il incercati !
Am folosit produse mai scumpe si nu faceau ceea ce face acest produs pentru parul meu. 
Stiu, suntem diferiti si reactionam in mod diferit insa pentru pretul sau chiar nu strica sa il testati, poate va indragostiti si voi ca si mine, hehe ! 
Are 100 de ml, insa eu intr-o luna nu am reusit sa consum nici macar un sfert din sticluta. Se consuma greu pentru ca il aplicati doar pe o portiune mica, pe varfuri.


In concluzie, mergeti sa va tundeti varfurile iar apoi achizitionati acest produs daca va confruntati cu aceeasi problema ca si mine si tineti minte ca nici un produs nu "lipeste" varfurile despicate, chiar daca ele promit multe.
Face tot ceea ce promite si il recomand cu drag ! 
Multumesc Farmec pentru stropul de dragoste pe care il adaugati in fiecare sticluta ! 



Kisses !

8 comentarii:

  1. sunt foarte bune produsele lor!
    eu am sprayul pentru caderea parului si da rezultate de la primele aplicari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, produsele lor sunt foarte bune :)
      Ma bucur ca iti plac la fel de mult cum imi plac mie <3

      Ștergere
  2. Felicitari pentru observatia "deteriorat nu inseamna acelasi lucru cu despicat" deoarece foarte multa lume le confunda. Pe mine personal m-ai convins cu produsul :D Nu stiu daca ai citit postarea mea despre balsamul de par Biotin de la OrganicBaby BioShop; pt mine acesta a fost primul produs care chiar a dat roade. As incerca totusi si serul acesta!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai am observat ca multe persoane alearga dupa produsele ce promit "repararea" firelor de par despicate, ceea ce e imposibil. Si tocmai din acest motiv, daca pun mana pe un produs pe care scrie " par deteriorat " iar la ele nu au nici un efect pentru ca au parul despicat si spera intr-o schimbare cu acesta, nu este acelasi lucru. Ma bucur tare mult ca esti de acord cu mine :)
      Nu am citit postarea ta, spre rusinea mea, insa imediat fug pe blogul tau sa vedem despre ce este vorba ca m-ai facut curioasa :D
      Pupici si spor la testat in cazul in care il achizitionezi ! :*

      Ștergere
  3. L-am folosit si eu dar acum cativa ani si nu mai tin minte exact detaliile dar stiu k nu l-am cumparat si a 2 a oara..nu m-am impacat atat de bine cu el precum ma impac cu serul pentru varfuri deteriorate de la Avon pe care il folosesc de vreo 5 ani.Pe cel de la Gerovital imi amintesc ca l-am cumparat pentru ca mi se terminase cel de la Avon dar imi lasa parul incarcat si am renuntat la el..nu-mi mai amintesc daca totusi daca a dat vreun rezultat in ceea ce priveste varfurile deteriorate insa cum spui si tu,fiecare e diferit si parul reactioneaza diferit la produse de la o persoana la alta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ! Suntem diferiti :) insa ma bucur ca ai gasit ceea ce iti place si indeplineste nevoile parului tau.
      Tocmai din acest motiv recomand acest produs, pentru ca are un pret mic si merita incercat, poate functioneaza si pentru alte persoane la fel de bine cum functioneaza pentru mine :)
      Pupici ! :*

      Ștergere
  4. pare ceva buuuuun. mai ales ca eu am o problema majora cu varfurile despicate. dar cred ca merg pe mana ta si o sa tai putin din ele, apoi sa le rasfat cu minunea asta, sa vedem ce face :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...