Pages - Menu

19 mai 2014

Garnier - Solutie micelara

Hei, beauties !

In urma cu trei saptamani v-am aratat pe pagina de Facebook ca am gasit in Carrefour Felicia un pachet promotional la un pret foarte prietenos, ce continea un BB Cream ( in varianta clasica ) si Solutia micelara, ambele de la Garnier.
Am fost curioasa de ambele produse si imi doream sa le incerc, asa ca am profitat de oferta, iar dupa ce le-am testat, astazi am revenit cu parerea mea despre Solutia micelara.
Sper sa va fie de folos ! 


Solutia micelara ajuta la demachierea fetei, a ochilor si a buzelor prin micelele ce capteaza machiajul ca un magnet, fara sa agreseze pielea sau sa o usuce excesiv.
Curata bland pielea si poate fi folosita pentru orice tip de ten, chiar si pentru cel sensibil.
Chiar daca pe sticluta scrie ca nu necesita clatire, eu totusi va recomand sa va limpeziti tenul dupa folosirea acesteia pentru a putea aplica mai apoi produsele de ingrijire pe pielea perfect curata.
Aceasta solutie micelara curata foarte bine machiajul, insa niciodata nu m-am bazat doar pe ea pentru demachiere pentru ca nu curata in profunzime pielea de orice urma de machiaj sau impuritati, in special daca aveti un machiaj foarte heavy.
Eu o folosesc in felul urmator : imi demachiez mai intai tenul cu un produs destinat in acest scop sau cu ulei de masline, il curat folosind un sapun sau un gel de curatare iar mai apoi revin cu o discheta demachianta imbibata cu aceasta solutie micelara pentru a elimina urmele de machiaj sau alte impuritati care au ramas.
Imi limpezesc tenul cu apa iar dupa continui cu rutina de ingrijire.
Astfel, ma asigur ca am tenul perfect curat.


Curata foarte bine chiar si produsele waterproof, nu ma ustura ochii, nu mi-a iritat/uscat pielea si nu lasa o pelicula uleioasa pe piele. Nu contine alcool, parfum sau parabeni si nu are miros.
Eu avand un ten mixt spre gras si problematic, procesul de curatare si demachiere este mai complex si il respect cu sfintenie, indiferent de cat de lene imi este sau cat sunt de obosita. 
Este foarte important sa nu dormiti cu machiajul pe ten !
Ce imi mai place la acest produs este faptul ca nu ai nevoie de o cantitate mare pentru a efectiv dizolva machiajul si nu este necesar sa freci zona.
Pot spune ca seamana foarte mult cu Bioderma Sensibio H2O, doar ca aceasta este mult mai ieftina !
De exemplu, pe aceasta de la Garnier de 400 de ml platiti aproximativ 23-26 de lei ( fara sa mai punem la socoteala si momentele cand le gasiti la oferta iar pretul poate ajunge chiar si la 20 de lei ) iar pentru cea de la Bioderma de 500 de ml platiti aproape dublu !


Trebuie doar sa fiti atente sa nu scapati prea mult produs cand o folositi pentru ca orificiul sau este prea mare si trebuie sa aveti putina grija.
Cred ca acesta ar fi singurul minus, daca ar avea orificiul mai mic ar fi fost perfect, insa acest lucru nu afecteaza calitatea produsului.
Lista de ingrediente este curata, astfel o puteti folosi cu mare incredere !
Daca va doreati sa incercati solutia micelara de la Bioderma, din punct de vedere calitativ aceasta de la Garnier face exact acelasi lucru.
Merita incercata fara discutie, raportul calitate-cantitate( si mai ales )-pret este mai mult decat excelent !



Sunt foarte multumita de ea si o voi folosi pana la ultima picatura.
Voi ati incercat Solutia micelara de la Garnier ?
Dar pe cea de la Bioderma ?
Astept parerile voastre cu drag, ne citim in curand. 


7 comentarii:

  1. Numai pareri bune am auzit despre aceasta lotiune. O trec pe lista cu dorinte :D

    RăspundețiȘtergere
  2. pana in prezent nu am folosito dar imi doresc sa o achizitionez si eu ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reusit sa iti starnesc interesul, Claudia :D
      Merita sa o incerci ! :*

      Ștergere
  3. Cristina Barbieru20 mai 2014 la 16:13

    Eu nu am incercat-o insa am citit doar pareri bune .Cred ca ar merita testata ! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat-o si pe cea de la Garnier si pe cea de la Bioderma. Amandoua imi plac, sunt preferatele mele! Sa o folosesti cu placere! :*

    Kisses,
    http://tainafrumusetii.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aflu ca sunt atat de apreciate si ca iti plac la fel de mult ! <3
      Te pup !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...