Pages - Menu

29 mai 2014

Perfect curls with Anian

Hei, beauties !

Dupa cum stiti, v-am spus in postarea despre odorizantul Foresan de aici ca am primit doua produse de pe site-ul Triodeluxe. Ei bine, astazi a venit timpul sa va vorbesc despre cel de-al doilea produs si anume despre Activatorul pentru bucle de la Anian.
Un produs ingenios si cu adevarat util. 




Mereu mi-am dorit sa am parul mamei ... lung, bogat si cu bucle bine conturate. 
Insa mama natura nu m-a ajutat, asa ca " m-am ales " cu niste bucle lejere, putin mai conturate spre varfuri.
Am cautat pana acum un produs care sa imi defineasca buclele, sa ofere volum parului fara sa il incarce si sa se pastreze mai mult de o zi.
Toate aceste caracteristici le indeplineste cu succes Activatorul pentru bucle de la Anian.
De cand l-am primit m-am indragostit de el !


Obisnuiesc sa il aplic dupa fiecare baie, pe parul umed pe care l-am tinut intr-un prosop pentru a absorbi excesul de apa. Pulverizez de la jumatatea lungimii firelor de par, iar apoi il usuc foarte putin cu uscatorul ( nu in totalitate ), cat sa incurajez buclele sa se formeze mai repede si mai usor.
Adorm cu parul asa, iar dimineata cand este complet uscat nu mai sunt nevoita sa imi aranjez parul si sa pierd mult timp in oglinda, pentru ca arata foarte bine ! 


Am incercat de cateva ori sa il aplic si pe parul uscat, insa rezultatul nu a fost atat de vizibil ca si atunci cand este aplicat pe parul umed. 
Miroase foarte placut, floral, iar pentru faptul ca recipientul este prevazut cu un pulverizator, aplicarea produsului este mult mai usoara si comoda.
Pulverizatorul este prevazut cu un capacel transparent, pentru protejare si ajuta la distribuirea produsului uniform la fiecare puf, fara sa stropeasca.
Nu am avut probleme sa se blocheze, este perfect !


Pot spune ca actioneaza si ca un fixativ foarte usor, pentru ca buclele se pastreaza mai mult de o zi fara sa aplic fixativ, spuma sau ceara.
Astfel va scuteste de o treaba in plus in ziua urmatoare.
Ofera volum parului si il face sa arate mult mai bine.
Raportul calitate-cantitate-pret este excelent !


In concluzie, este un produs foarte bun, isi face treaba si merita incercat !
Pretul este prietenos iar cantitatea sa de 250 ml este mai mult decat generoasa pentru o utilizare indelungata. 
Il puteti comanda de pe site, de AICI la pretul de 30 lei.
Voi ce spuneti, va tenteaza acest produs ?




Kisses !


2 comentarii:

  1. Nu am mai stat fara el dupa ce l-am incercat prima data! Si a trecut ceva timp de-atunci! A fost descoperirea anului 2013 pentru mine!
    I-am facut si eu review! Las linkul, poate esti interesata de un schimb de impresii! :)
    http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/02/review-spray-curl-activator-anian.html

    Pupici, Didi!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca sunt o multime de pareri bune despre acest produs, Ilda !
      Voi trece cu siguranta si pe la blogul tau, te pup :*

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...