Pages - Menu

26 iunie 2014

Trind - pentru unghii frumoase si sanatoase

Hei, beauties !

Dupa cum stiti, recent s-a lansat un nou magazin online, Rouge-Boutique, si am fost foarte incantata sa observ ca aici putem gasi renumitele produse Trind.
Astfel, odata cu deschiderea acestuia am primit o mica surpriza, si anume un Set tratament cu Keratina ce consta intr-un balsam regenerator si un lac protector pentru ingrijirea unghiilor deteriorate, fragile si subtiri.
Dupa tot acest timp de testare, am observat diferentele si efectele acestora asupra unghiilor mele si am hotarat sa impartasesc cu voi experienta mea cu produsele Trind





Pe langa setul primit am avut ocazia sa imi aleg un produs de pe site, iar eu am adaugat in cosul de cumparaturi Diluantul pentru subtierea lacului de unghii despre care va voi vorbi imediat.
Ei bine, eu pot spune ca ma consider o norocoasa pentru ca Mama natura mi-a dat niste unghii tari si rezistente care se rup foarte greu si cresc repede.
Dar pentru ca in unele perioade sunt pe fuga cu diverse treburi prin oras, timpul nu imi permite sa am grija de unghiile mele asa cum trebuie, le neglijez.
Totusi, pentru ca vreau sa arate bine, doar sterg lacul vechi cu dizolvant si aplic repede un alt lac de unghii destul de opac dintr-un singur strat, sa nu fiu nevoita sa aplic mai multe straturi ca sa stau dupa mult timp sa se usuce. Si sunt gata de plecare !
Astfel, deseori se intampla sa sar peste base coat, iar unghiile mele au avut de suferit.
S-au ingalbenit putin, s-au uscat iar unele unghii chiar observ ca incep sa se exfolieze, lucru care nu se intampla cand le ofeream mai mult timp si atentie.


Deci pot spune ca produsele Trind au ajuns la fix !
Am tot auzit de ele la fetele din afara, care se declarau foarte multumite de calitatea acestora si de faptul ca le-au ajutat sa scape de anumite probleme ale unghiilor.
Asa ca atunci cand le-am primit, le-am pus la treaba !
Trind Cosmetics este un brand olandez, cu o experienta de peste 20 de ani in tratarea si ingrijirea unghiilor si a mainilor, pentru regenerarea si hidratarea acestora.
Ei bine, eu am urmat pasii de pe ambalajul acestui set, pentru ca cele doua produse sunt create astfel incat sa se completeze si pentru a obtine efecte maxime. Bineinteles, acestea pot fi folosite si separat.
Am aplicat pe unghiile curate balsamul regenerator iar dupa uscarea acestuia am aplicat lacul protector. In functie de preferinte, am continuat cu aplicarea unui lac colorat.


Ceea ce am observat la balsam inca de la prima aplicare a fost mirosul sau foarte placut dar si faptul ca, avand rolul de a hidrata unghiile din interior, acesta nu lasa acel aspect lucios ca si cand ai aplica un lac incolor. Efectiv intra in unghie si nu se mai observa ca ai aplicat ceva.
Pe acesta il puteti utiliza zilnic pentru a scapa de problema unghiilor uscate, care se exfoliaza usor si pentru a le pastra hidratate.
Imi place si pensulita lor, este moale si distribuie in mod uniform produsul pe suprafata unghiilor iar marimea acesteia este ideala.
Dupa ce unghiile si-au revenit, puteti rari aplicarea doar atunci cand schimbati lacul de unghii, cum fac eu in prezent iar diferentele se vad.
Voi continua cu siguranta sa imi rasfat unghiutele cu el, e o placere !


Lacul protector arata ca un lac incolor cand se usuca si impiedica ingalbenirea si uscarea unghiilor, facandu-le mai rezistente, in special pentru faptul ca acestea contin Keratina.
L-am aplicat mereu dupa ce balsamul s-a uscat si tin sa precizez ca reprezinta o buna baza pentru lacul color, prelungind chiar rezistenta acestuia.
Dupa utilizarea acestui set Trind unghiile nu se mai ingalbenesc si nici nu se mai exfoliaza, dupa doar 2 saptamani de tratament. 
Au un ambalaj unic iar cantitatea lor este de 9 ml.
Sunt foarte multumita si le recomand cu drag !


De asemenea, va spuneam la inceputul articolului ca am achizitionat de pe site si Diluantul pentru subtierea lacului de unghii si vreau sa va zic, fetelor, ca m-am indragostit de el !


Stiti cum e cand lacul vostru favorit s-a ingrosat dupa o anumita perioada de cand l-ati achizitionat si altceva nu mai aveti de facut decat sa il aruncati ?
Ei bine, acest produs Trind va ajuta sa "resuscitati" orice lac doar adaugand cateva picaturi in sticluta, o agitati iar dupa 20 de minute este ca nou, gata de folosit !
Micul truc cu adaugarea acetonei in sticlutele de lac ingrosat la mine nu a functionat, chiar mai rau le-am facut pentru ca s-au separat cumva si s-au facut bucati, a fost oribil.
Cu acest produs am fost surprisa sa observ ca nu s-a intamplat asa, lacul a fost omogen si textura acestuia a fost perfecta.


Este foarte util si tinand cont ca ai nevoie doar de cateva picaturi cu siguranta acesti 10 ml vor tine destul de mult timp.
Ambalajul este din sticla prevazut cu un mic orificiu prin care iese produsul. 
Textura acestuia este lichida si este incolor, insa cu un miros foarte puternic si intepator, dar nu unul urat.
Cand il utilizezi iese doar cate o picatura, ca cele pentru ochi de exemplu, deci nu exista riscul de a risipi produs sau de a scapa prea mult in sticluta accidental.
Ceea ce va recomand eu este sa nu il utilizati decat in cazul in care este necesar, cand lacul este ingrosat si uscat si nu mai aveti ce sa faceti cu el.
Este foarte simplu de folosit si merge cu orice tip de lac, chiar si cele texturate.


Consider ca oricine ar trebui sa detina un astfel de diluant, in special daca aveti lacuri scumpe sau la care tineti foarte mult ca va place nuanta. 
In concluzie, mi-a facut mare placere sa fac cunostinta cu produsele Trind si tin sa le multumesc pe aceasta cale celor de la Rouge-Boutique pentru ca mi-au oferit aceasta ocazie. 
Produsele sunt calitative si merita sa investiti in ele, in special in tratamentele pentru unghii, dar nu zic pas nici pentru lacurile colorate, au niste nuante foarte dragute.
Merita sa aruncati o privire pe site, au o varietate larga de produse; de la ingrijirea unghiilor pana la inveselirea acestora cu diverse lacuri colorate, dar si produse pentru ingrijirea mainilor si a cuticulelor.



► Voi ce spuneti ? Va tenteaza ?
► Ati incercat produsele Trind ?





Kisses !


4 comentarii:

  1. Nu am încercat, dar am citit numai lucruri bune!
    Să le folosești cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac foarte mult aceste produse <3 ma tenta sa-mi iau si eu diluantul, dar nu am putut rezista tentatiei si am cumparat o oja roz :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, sa o folosesti cu spor la manichiuri cat mai dragalase ! <3
      Te pup !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...