Pages - Menu

2 iulie 2014

Maybelline - Instant Age Rewind

Hei, beauties !

Imi doream de ceva timp sa incerc acest corector, insa nu am avut norocul sa il gasesc decat pe magazinele online si cum eu nu prea reusesc sa imi nimeresc nuantele la fondurile de ten, corectoare sau anticearcane, am ezitat acest pas.
Pana in ziua in care am dat o comanda pe site-ul ProduseCosmetice.ro!
Mi-am luat inima in dinti, in special pentru faptul ca pretul a fost prietenos, si l-am adaugat in cosul de cumparaturi.
Dar nu regret !
Haideti sa vedem si de ce. 





Din cate stiu, este si varianta cu ambalaj transparent si ma tenteaza tare mult sa il incerc si pe acela dupa impresia placuta pe care acest corector mi-a lasat-o.
Da, imi place !
M-a surprins intr-un mod placut sistemul sau de dozare, diferit fata de ceea ce am incercat eu pana acum la capitolul corectoare.
Datorita acestuia, poti ajusta cu usurinta cantitatea necesara, fara a irosi produs.
Doar rasucesti partea de sus iar produsul iese prin buretel. Pretty, huh ?
Maybelline ne recomanda sa il aplicam cu buretelul, insa eu nu va recomand asta decat daca il spalati zilnic dupa fiecare utilizare si il dezinfectati inainte si nu stiu cine are chef sa faca asta in fiecare zi, sincer !
In acel buretel produsul pe care l-ai folosit ieri ( de exemplu ) se usuca si cand tu urmatoarea zi doresti sa il folosesti din nou trece prin toate bacteriile din el, iar acest lucru nu este tocmai igienic.
Chiar daca ei sustin ca buretelul este imbibat intr-o solutie antibacteriana, iar din acest motiv ne sfatuiesc sa nu il spalam, mie nu mi se pare deloc ok.


Am preferat sa scot buretelul dupa prima utilizare, iar acum doar il aplic pe mana sau pe o paletica iar apoi prin miscari de tapotare cu degetul il estompez in zona dorita, fara nici o problema. 
Acum, depinde de preferintele fiecareia.
L-am aplicat oriunde am crezut ca este necesar : 

Sub ochi, pentru a camufla cearcanele ;
Pe ten pentru a acoperi micii monstruleti, in cazul in care aveam, sau pe pete .

Puterea sa de acoperire este medie-mare si este buildable, deci puteti reveni cu putin produs pe zonele in care ati aplicat deja inainte pentru a creste gradul de acoperire si pentru a obtine finish-ul dorit, fara sa arate inestetic.
Formula este foarte cremoasa si aerata, aproape spuma, ofera o senzatie placuta la aplicare si se simte lejer pe piele, fara sa o incarce.
Se intinde usor iar prima data cand l-am folosit cu buretelul sau, nu a lasat dungi, insa s-a estompat putin mai greu decat cu degetele, insa finish-ul este uniform.


Buretelul este protejat la randul sau de un capacel din plastic, deci nu exista riscul de a se scurge prin geanta cand il luati cu voi pentru un eventual retus.
Ofera luminozitate daca il aplicati pe cearcane, te face sa pari mai treaza, mai fresh. 
Eu detin nuanta 20 Nude, cu usoare tonuri galbui ce ajuta la neutralizarea nuantelor movulii.
Nu usuca pielea din jurul ochilor, un lucru de retinut si foarte important.
Rezista pe pielea mea mai bine de 8 ore, adica il aplic dimineata si cand ma intorc acasa in jurul orelor 14-15, inca este acolo, doar putin se strange sub ochi.
Bineinteles, toate acestea doar in cazul in care il fixez cu pudra imediat dupa aplicare.
L-am aplicat si pe pleoape pentru a neutraliza micile vinisoare iar fardurile nu s-au strans mai repede decat in mod obisnuit, ci totul s-a comportat normal.
Eu nu am pleoapele grase, chiar daca am un ten mixt-gras, deci nu stiu cum se comporta in acest caz.


Ma bucur ca am avut ocazia sa il testez, sper sa reusesc sa il achizitionez cat de curand si pe cel cu ambalaj transparent, sunt foarte curioasa cum este si acela ! 
Eu merg pe principiul "Niciodata nu poti sti daca un produs ti se potriveste sau nu, pana nu il incerci !" , iar asta va sfatuiesc si pe voi sa faceti.
Nu inseamna ca daca tie ti se potriveste un anume produs, acela mi se va potrivi si mie, si invers. 
Totul tine in a testa produsul pe propria piele/par, dar niciodata nu strica o parere in plus, asa e ?


Ati incercat acest corector ?
Care este corectorul vostru preferat ?




Kisses !

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...