Pages - Menu

18 iulie 2014

Protejeaza-te de soare cu Bioderma Photoderm Mineral

Hei, beauties !

Este vara, soare si cald iar multe dintre noi viseaza la bronzul perfect.
Insa, oare stim cat de noceive sunt razele solare ?
Despre asta vreau sa discutam astazi : importanta protectiei solare pentru piele si Bioderma Photoderm Mineral Spray SPF 50+, un produs de nelipsit din geanta de plaja si nu numai.





Nu am folosit niciodata solarul pentru a obtine un bronz uniform, doar de dragul ca nu mai trebuie sa pierd timpul pe plaja si ca treaba ar merge mult mai repede, si nu numai pentru ca stiu ca este nesanatos pentru piele, dar si pentru ca sunt claustrofobica. Numai gandul ca ar trebui sa stau acolo inchisa ca un baton de ciocolata in ambalaj ma ingrozeste, haha ! 
Nu am nici o problema cu persoanele care o fac pentru ca fiecare este liber sa decida ceea ce este cel mai bine pentru corpul sau.
Cat despre autobronzante, oh ... mereu imi lasa pete, dungi sau nu se intind uniform indiferent de modul de aplicare sau de produsul folosit. That's it !
Deci ajung intr-un final sa-mi petrec vara tot la soarele zambaret, dar niciodata nu uit sa ma protejez. Da, da, am patit-o si eu ca oricine altcineva ! Fie am adormit pe plaja fara sa-mi dau seama, fie nu am folosit un produs cu factor de protectie solara sau daca am folosit a fost prea mic si m-am ars.
Si stiti cum e, nu este deloc placut sa stai zeci de minute sa te imbraci, sa nu poti dormi si sa te dai cu toate prostiile de creme in speranta ca vei scapa de arsuri si usturime, ca la un moment dat sa renunti si sa te intorci tot la iaurt, if you know what I mean. 


Deci, protejati-va, protejati-va, protejati-va ! Pielea ta iti va multumi peste cativa ani. 
 M-am invatat minte din aceste greseli, nu doar pentru faptul ca m-am ales cu arsuri solare din indiferenta de a aplica un produs cu SPF, dar si pentru faptul ca am constientizat cat de important este pentru ca pielea noastra sufera, chiar daca noi nu vedem asta la suprafata, totul se intampla in timp. Mereu cand ma expun la soare aplic un produs cu factor de protectie solara ( SPF ) foarte ridicat.
Acum incerc sa ma ghidez dupa fraza " Incet, dar sigur! ", pentru ca prefer sa merg mult mai des la plaja ca sa capat bronzul mult dorit, dar sanatos si fara arsuri. Fetelor, acum nu trebuie sa va ganditi ca daca aplicati pe piele un produs cu SPF foarte ridicat, veti fi protejate non-stop pe tot parcursul timpului in care stati la plaja si va prajiti la soare. 
Produsul trebuie reaplicat dupa 2-3 ore si de fiecare data cand ati iesit din piscina, indiferent daca pe sticluta scrie ca este rezistent la apa. De asemenea, daca aplicati spre exemplu o crema hidratanta de zi cu SPF 15, un fond de ten cu SPF 15 si o pudra cu SPF 15, acestea nu se aduna. Adica la final pe ten nu veti avea SPF 45.


Aplicati un produs cu SPF nu doar atunci cand e vara sau doar cand mergeti la plaja. ci in fiecare zi indiferent de anotimp sau daca alegeti sa purtati sau nu machiaj. O protectie medie este indicata ( 20-30 ) in cursul anului, iar vara cand soarele este mult mai puternic aveti nevoie de o protectie ridicata ( 50, 50+ ), atat pe ten cat si pe corp intr-o cantitate generoasa.
Ca sa va spun putin pe scurt, razele UV sunt de 3 tipuri : UVA, UVB si UVC. Razele UVC sunt blocate in stratul de ozon si nu ajung pe pamant, in schimb celelalte doua da si sunt foarte nocive asupra pielii. Razele UVA reprezinta cea mai mare parte din razele ultraviolete ce ating suprafata pamantului ( aproximativ 95% ), iar acestea trec prin nori, sticla, si patrund adanc in piele ajungand la deteriorarea celulelor. Spre deosebire de razele UVB, razele UVA nu produc durere sau arsuri, ele actioneaza in piele si nu se observa la suprafata, decat in timp cand pot aparea pete, accelerarea imbatranirii acesteia, dar si intoleranta la soare. 
Deci degeaba va chinuiti cu produsele anti-rid, daca nu va protejati de soare.
In schimb, razele UVB sunt cele ce formeaza bronzul, arsurile solare, reactiile alergice dar si cancerul de piele. De aceea un produs ce contine atat protectie UVB cat si UVA este ideal.
Sper ca am reusit sa va conving sa folositi produse destinate protejarii pielii de soare, it's so important girls ! Eu am incercat sa va explic pe scurt, tot ce am invatat eu in timp, insa ma gandesc sa fac si un articol separat cu acest subiect, pentru ca nu merita tratat cu banalitate. 
Pana atunci, cu un simplu search pe Google puteti gasi o multime de informatii utile. 


De cand am inceput sa folosesc produse cu protectie solara, m-am indreptate catre cele de la Bioderma in urma recomandarilor. Incepand cu AKN Mat in perioada cand m-am confruntat cu acneea, pana la Photoderm MAX Fluid pe care l-am tot folosit in zilele obisnuite pana recent si toate s-au comportat excelent. Am incercat doar un singur produs de la alt brand ( Vichy ) dar nu mi-a placut, chiar daca initial mi se parea ok nu am ajuns sa consum nici macar 10% din tub si deja am fugit la cea mai apropiata farmacie sa recumpar un produs Bioderma.
Voi stiti ca am un ten foarte pretentios si sensibil, iar formula acestor produse se impaca cel mai bine cu pielea mea. Am fost super entuziasmata cand am aflat ca recent au lansat Photoderm Mineral Spray SPF 50+, un produs ce ofera fotoprotectie foarte ridicata pentru pielea alergica sau sensibila la filtrele chimice. Este conceput atat pentru fata cat si pentru corp, avand o cantitate de 100 ml.
Acesta ofera protectie UVA si UVB, deci este un adevarat inamic impotriva razelor ultraviolete, protejand pielea de arsuri si de imbatranirea cutanata prematura, prevenind intoleranta la soare.


Protejeaza celulele pielii datorita complexului brevetat Cellular BIOprotection.
Produsul este ambalat intr-un recipient din plastic rezistent si opac, prevazut cu un pulverizator protejat de un capacel din plastic, astfel continutul este pastrat intr-un mod cat se poate de igienic. 
Pulverizatorul distribuie produsul in mod uniform pe suprafata pielii, fara sa stropeasca sau sa se blocheze.
Textura acestuia este foarte fluida, insa nu lasa pelicula uleioasa/lipicioasa pe piele dupa aplicare, cel putin eu nu am patit acest lucru. Datorita faptului ca este un produs mineral si pentru ca factorul de protectie este foarte inalt, poate lasa o usoara pelicula alba pe piele. Pe mine nu ma deranjeaza acest aspect, fiind oricum nevoita sa aplic o pudra peste pentru matifiere ( avand tenul mixt-gras ) si pentru a uniformiza nuanta acestuia.
In zilele cand doresc sa aplic machiaj peste, prefer BB Cream-ul pe care l-am achizitionat recent tot de la acest brand si de care m-am indragostit de la prima aplicare. Mai multe nu va zic, veti afla intr-o postare viitoare. 


Ofera luminozitate tenului, acel efect dewy de piele care radiaza de sanatate, oh ... I love it !
Deci nu are un finish mat, aviz celor ce isi doresc asta de la un produs de genul. Este o baza ok pentru machiaj, in sensul ca produsele se aseaza frumos si uniform peste, fara sa alunece de pe ten sau sa scada rezistenta acestora.
Nu imi ingrasa tenul si mai mult decat este in mod natural, nu mi-a provocat alergii si nici nu mi-au aparut bubite de la el, deci este non-comedogenic. Se intinde cu usurinta, este hipoalergenic si rezistent la apa.
Un lucru important de retinut este faptul ca nu contine parfum, un element cheie pentru un ten sensibil sau alergic la acest ingredient si asigura o toleranta optima. 
Agitati sticluta de fiecare data inainte de utilizare, avand o compozitie 100% minerala.
Avand un ambalaj subtirel si compact, nu ocupa mult spatiu in bagaj si chiar l-am putut lua cu usurinta in calatorii alaturi de celelalte produse in format travel size


Photoderm este prima gama care ofera fotoprotectie specifica in functie de nevoile pielii : ten acneic, cu roseata, cu pete sau piele atopica.
Pretul recomandat acestui produs in farmacii este de 75 de lei. Cautati sa apreciati calitatea, fetelor, nu cantitatea chiar daca pretul este mai maricel este din respect pentru pielea voastra. 
Pregatesc pentru voi un nou articol, dedicat situatiilor de urgenta in care ne-am ales cu arsuri solare.
Daca ati avut rabdarea sa cititi articolul cap-coada, tin sa va multumesc !


Tu folosesti produse cu SPF ? Cat de important este pentru tine folosirea acestora ?
Ati incercat produsele cu SPF de la Bioderma ? Care este favoritul vostru ?




Kisses !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...