Pages - Menu

26 august 2014

BUCLE LEJERE CU BABYLISS

Hei, beauties !

Cu siguranta ati remarcat din tinutele postate ca sunt adepta buclelor si a parului cat mai ondulat. Chiar daca in urma cu cativa ani nici nu vroiam sa aud de bucle si stateam in fiecare zi cu placa de indreptat parul in mana, in prezent nu ma mai pot dezlipi de ondulator. Stiti si voi cum e, daca aveti parul drept il doriti ondulat sau cret, respectiv daca aveti parul ondulat sau cret il doriti drept. Dar ce sa-i faci, asa sunt femeile !

Astazi vreau sa va vorbesc despre cel de-al doilea ondulator pe care il detin si pe care l-am achizitionat recent. Love it !




Pana recent am avut doar un singur ondulator, unul de tip bagheta, pe care il am de ani buni si inca functioneaza perfect. Insa poate va intrebati de ce mi-am mai cumparat unul daca sunt atat de incantata de cel vechi ? Ei bine, mi-am dorit un ondulator care sa formeze bucle mult mai largi, mai mari, mai lejere si naturale. Mi-a starnit curiozitatea ondulatorul Babyliss cu tamburul de 32 mm, brand despre care am tot auzit atat de la fetele din tara cat si din afara si am zis „ de ce nu ? „ .
Acesta a venit ambalat intr-o cutie de carton, protejat de o folie alaturi de un manual de instructiuni si foaia de garantie. Sincera sa fiu, mi-ar fi placut sa vina si cu o husa de protectie, cum are cel de la Remington de exemplu, ca sa il pot lua cu usurinta in bagajul de calatorii fara grija de a se strica. Inca un minus ar fi faptul ca nu cred ca are invelis ceramic, insa la pretul pe care l-a avut este chiar foarte ok.


Chiar in ziua in care l-am primit l-am si pus la treaba. Mi-am spalat parul, l-am lasat sa se usuce complet iar apoi am aplicat un spray cu protectie termica de la Kallos.
 Un lucru foarte important de mentionat fetelor este atunci cand folositi orice sursa de caldura pe parul vostru, fie ca este vorba de placa de indreptat, ondulator, uscator de par sau perie rotativa este bine sa folositi protectie termica pentru ca pana la urma supuneti parul la peste 100 de grade in timpul coafarii, sa nu mai vorbim de soarele puternic si alti factori externi care duc la uscarea si degradarea firului de par.
Din toate produsele destinate protectiei termice pe care le-am folosit cel mai mult mi-a placut acesta de la Kallos pentru ca nu lasa parul teapan ca si atunci cand ai folosit fixativ, nu il usuca si se observa diferentele in timp dupa mai multe coafari ca firul de par nu se mai deterioreaza atat de repede.


Dupa ce s-a uscat spray-ul eu obisnuiesc sa imi sectionez parul cu elastice ca sa imi fie mult mai comod atunci cand lucrez treptat la suvitele de par.
 Ce mi-a placut inca de la prima utilizare a fost lungimea cablului care este chiar ok dar si faptul ca la baza ondulatorului acesta se roteste dupa miscarile pe carele faci, nu este fix. De asemenea, celalalt capat al ondulatorului se pastreaza mereu rece iar astfel evitati micile arsuri la degete atunci cand ondulati parul. Foarte practic !
La partea inferioara a ondulatorului se afla doua butoane de on/off : 0 si 1 iar in momentul in care se aprinde beculetul inseamna ca acesta s-a incalzit si il puteti utiliza. Maxima temperaturii la care puteti ajunge este de 180 de grade.


Restul este foarte simplu ! Doar sectionati cate o suvita in functie de grosimea dorita, eu de obicei aleg sa fie cam cat doua degete, o rulati pe ondulator si o prindeti in clapita acestuia pentru cateva secunde. Et voila ! Obtineti la final niste bucle lejere, naturale, un look feminin si diafan.
La final, dupa preferinte, puteti aplica fixativ. Eu avand parul ondulat in mod natural, imi rezista buclele fara nici o problema toata ziua, insa daca aveti parul drept s-ar putea sa se lase dupa cateva ore.
In schimb, pentru netezirea si finisarea buclelor dar si pentru hidratarea si stralucirea parului optez pentru aplicarea unui ulei de par. Recent am inceput sa folosesc uleiul Kallos, acesta avand in compozitie ulei extras din samburi de nuci de macadamia, migdale si in insa la fel de bun este si uleiul de masline.


Doar aplic cateva picaturi in palma iar apoi masez parul de la jumatatea lungimii spre varfuri. Fetelor, pentru pretul pe care il are face minuni, in special daca va confruntati cu un par uscat, vopsit si lipsit de viata. Ofera stralucire, netezeste firele rebele si hidrateaza firul de par, facandu-l mai matasos si maleabil.
Acesta este ambalat intr-un recipient din plastic foarte simpatic, cilindric, prevazut cu un capacel de protectie si o pompita ce ajuta la dozarea precisa a produsului. Prima data am crezut ca recipientul este din sticla, atat de bine arata, zau ! Si miroase divin.
Este micut, deci nu ocupa mult spatiu in bagajul pentru calatorii.


Pentru o hidratare in profunzime, puteti aplica intr-o cantitate mai generoasa cu cateva ore inainte de a va spala parul, ca o masca. Cantitatea acestuia este de 50 ml, dar credeti-ma ca va tine aceasta sticluta pentru un secol, haha !
Fetelor, nu uitati ca este mult mai bine pentru parul nostru sa nu abuzam de instrumentele de coafat. Pe cat posibil, macar o data pe saptamana sa le folositi. Sunt o multime de metode de a va face parul ondulat fara sa folositi caldura, atat de simple si chiar eficiente. De la impletituri, la moatele pe care le facea bunica dar si tehnica cu bentita de par. Aveti grija de parul vostru, doar e cea mai pretioasa bijuterie a unei femei, nu-i asa ? 


Eu am achizitionat ondulatorul si uleiul de pe site-ul Aoro.ro la preturi foarte prietenoase. De asemenea, pentru cele interesate de un ondulator cu tamburul mai gros, pe site puteti gasi si varianta de 38 mm.

 * Preferati parul drept sau ondulat ?
* Care este produsul vostru hidratant preferat pentru par ?


Kisses !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...